terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, June 9, 2010

bosan lagi..tapi syok..haha..

apa aku nak buat arini?
aku pun takde idea..
nak layan fesbuk pun aku dah bosan..
keje?keje dah siap kut..

hmm..
aku dok sorang2 je dalam opis ni..
sape je yang ada?
CC,EO,ngan bos aku (En. Ali)
eh lupa plak abg opis aku yang kat sebelah aku..
hahahahaha...
sorry abg fadli..
eleh,dia pun bukan ada kat tempat dia..
wat keje apa ntah dalam opis En. Ali..
huhuhu...

aku je yang rajin..
rajin mengadap PC..
pastu tekan2 keyboard..
ntah pe jadah yang aku tekan pun aku tak tahu..
hahahahaha...
suka hati aku lah nak main tekan2..
aku punya PC..
huahuahua...

adeehhh...
sakit perut plak..
oke weh..
stop sini dulu..
nak pegi bilik kecik jap..
(perlu ke nak bagitau???)
hahaha..
nanti aku sambung..
jumpe kat next entry k..
daa..

3 comments:

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

suci je meja die.. ishkkishkk.. ko ni... nmpk sgt x de keje.. heehee

aly said...

uit ko pegi la jumpe incik ali tu mtk keje
nampak siket kerajinan XD

rahmas said...

tipuuuu...tu kak ros ade!!..hahahaha=P