terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, June 2, 2010

i HATE israel LAKNATULLAH!!!!!!!!!!!


atas nilai2 kemanusiaan
dan demi mempertahankan agama ISLAM
aku sokong kempen yang dibuat oleh kau 
wahai farid ensem..
aku sokong 100%!!

kurang ajar betul israel..
pegi JAHANAM!!!!!!
hisyhhh...
aku geram betul lah ngan ape yang dia orang buat tu..
dia orang tu memang tak layak di gelar manusia..
tak layak duduk kat bumi ALLAH..
sanggup membunuh manusia yang tak berdosa..
bunuh kanak-kanak.....
bunuh wanita......
aku sedih........
kasihan mereka...
macamne kalau aku kat sane...
nak sembunyikan diri pun tak tahu kat mane..
nak lari,
tak sempat lari dah kene tembak agaknya..

rasa macam nak mengalir je air mata ni..
teringat kat mak...abah...kakak..abang..adik2..kawan2..
kat sini kita hidup senang..
dapat makan sedap2..
kita dapat tinggal dalam rumah yang selesa..
pakaian yang bersih..
entah dia orang yang kat Palestin tu dapat makan ke tak..
rumah??pakaian??
orang yang nak bantu pun kene serang..
sampai ke bantuan kat sana tu..
aku tak reti nak marah2..
tapi kali ni memang aku sangat MARAH!!!!
mintak2 lah diaorang tu kene bala!!!!

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM, 
Ya Allah sebagaimana Engkau pernah menghantar burung² ababil 
untuk menghancurkan tentera bergajah musrikin,
maka kami memohon padaMu Ya Allah,
turunknlah bantuan mu kali ini kpd org² Islam di palestin,
hancurkanlah rejim zionis. 
Amin Ya Robbal Alamin...

sama2 lah kita berdoa..
sesungguhnya hanya doa yang mampu kita kirimkan..
semoga mereka (rakyat Palestin) semakin tabah mengahadapinya..
AMIN.....

nota kecik :
 tiada ganjaran akan di berikan
Hanya kesungguhan dan keikhlasan anda 
mampu kami ucapkan dengan terima kasih!!!



~APA GUNANYA FOLLOWER BERJUTA
TAPI TAK BOLEH NAK TOLONG KEMPEN BLOGGER PICISAN INI???~

No comments: