terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, June 29, 2010

touching kejap..

aku cuma MANUSIA BIASA 
yang selalu buat kesilapan..
aku cuma nak berkawan..
aku bukan nak bermusuh..
dan aku suka bergurau..

TAPI.......
kadang2 orang jelek dengan gurauan aku..
mereka tak dapat terima ape yang aku buat dan guraukan..
it's ok..
even aku kecik hati,tapi aku biarkan je..
aku malas nak amek pusing hal remeh..
kalau aku happy,marah,terasa or sedih,
aku akan post kat sini..
tapi cuma aku sorang je yang tau ape yang aku maksudkan..

aku memang seorang yang terlalu ikut perasaan..
emosional..
touching..
aku tau..
tak semua orang dapat puaskan hati aku..
aku pun tak dapat nak puaskan hati kamu semua..

andaikata kamu tak dapat terima gurauan aku..
aku minta maaf awal2..
anggap lah MUNGKIN itu adalah gurauan terakhir dari aku...

whatever pun..
aku gembira dapat mengenali kamu semua 
dan TERIMA KASIH kerana sudi menjadi KAWAN aku...

see you and i LOVE U ALL so much!! :)

***********************************************

aku tak sangka plak aku boleh buat ayat touching camni
kat fesbuk aku..
hohoho...
tapi itu lah hakikatnya..
memang susah nak puaskan hati semua orang kan..









ada je salah aku ni..
aku sendiri tak faham..
maybe aku tak kenal dia orang sangat kot..
tapi kan.....
kenapa mesti aku je yang kena jaga hati orang??
tapi orang tak nak jaga hati aku??
ape yang orang nak sebenarnya??

aku cuba nak support kawan2 aku..
tapi aku baru cakap mende yang sensitif cket,
dah nak marah ke...?
lelaki ni cepat terasa ke?
aku ni,
hari2 kene maki pun,
aku dah tak kisah la..
hati aku ni keras dah..

tapi kalau orang yang aku baru nak kenal..
tbe2 je nak marah aku,
aku memang terasa..
agak2 la weh..

dah la..
aku malas nak pk dia tu..
ingat bagus sangat kot..
dia sorang je kot yang bagus dalam dunia ni..
lantak kau lah labu..
pasni aku malas nak komen pape pasal kau..
aku jadi pemerhati je la..
hmm..

dah malam..
esok nak keje..
selamat malam..
bye..

6 comments:

Aly said...

mari la same2 keras kan hati!
argghhhhh! keras! keras!

erk~

:p

MOFASAD said...

ppprrrrruuuuuttttttt

alin said...

aly : keraskan hati..hohoho..

farid : pe ni men kentut2 kt cnie..xsenonoh!!!

Anonymous said...

awat nye yank...
ileks ye..
klu za ada salah za pown minta maaf ye... mana la tau kot2 ada slah za kt awk...
cedey lak rasa... mau nanges...

alin said...

za...nape kamu lak yg touchng...huhuhuhu...jgn nanges..nanti banjir... ;p

encik big said...

ishh.. nape ni nek ros?? sape yang wat nek ros touching2 nih?? nak kene pijak perot nih..~!! huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...