terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, June 10, 2010

memories.... :)

tadi aku belek2 fesbuk..
tengok2 frenlist aku..
rupa2nya ramai jugak kawan aku ye...
tapi dalam ramai2 tu...
ada jugak yang aku rindu kat dia orang..
ramai...
especially kawan2 masa study dulu..
huhuhu...
sedih!!
rindu sangat2 lah.....

tiba2 aku rasa macam xsuka pulak 
dengan diri aku sendiri 
masa kat UiTM segamat tuh..
nak tau kenapa??
sebab aku abaikan kawan2 aku
nak tau kenape aku cakap camtu??
sebab aku terikat dengan jawatan..
aku tak suka!!!
kenapa kau orang undi aku???
haaiisssyyhhh...
nak patah balik dah tak boleh dah..
dah terlambat...

aku rasa diri aku ni dibenci..
diri aku tak disukai..
aku bukan bangga la ada jawatan..
sebab aku dapat jadi ketua level..
sebab aku dapat jadi JPK kolej..
(Jawatankuasa Pengurusan Kolej untuk kolej zamrud - kolej kediaman la..)
aku xbangga oke..
kau orang yang pilih aku..
aku memang tak nak..
sebab aku garang je kau orang pilih aku..
sebab aku lantang bila marah je kau orang pilih aku..
kenapa..kenapa..kenapa???

aku bukan nak salahkan kau orang..
tapi........
aku yang xpuas enjoy..
huwaaaaa.....
hidup aku penuh dengan keskemaan..
i hate skema..
hukhuk..
tapi tolong cket eyh..
skema2 aku pun bukan skema giler sampai pakai spek besau tu..
hahahahaha...

aku ingat lagi..
mase aku jadi JPK kolej kan..
aku selalu ponteng meeting..
kahkahkahkah...
jahat kan?
aku memang jahat..
sebab aku lebih suka join kengkawan aku..
hehehe...

sebelum aku teruskan..
aku nak pesan..
jangan gelak bila kau orang tengok gamba kat bawah ni..
hahahahahahahaha...
kalau kau orang terer,carilah aku yang mana 1..
kuikuikui...

(Jawatankuasa Pengurusan Kolej, Kolej Zamrud Batch Julai 2007 - Julai 2008)

geng aku yang paling rapat ngan aku masa tu noly la..
1 sekolah,1 kelas dulu masa sekolah menengah..
tapi langsung xrapat..
tup2 sampai UiTM Segamat,
jadi besfren..
sampai orang cakap kitaorang ni kembar..
hahahahahahaha...
memang tak sangka la..
still keep in touch..
bulan lepas baru je kuar dengan dier..
hehehehe...



 (ni la noly..time graduation dulu..plan pakai baju warna sama beb..hahaha..)

oke2..
patah balik cerita pasal jadi ketua pe jadah semua tu k..
aku pernah cakap kat noly..
aku taknak jadi JPK..
aku dah malas..
tapi dia cakap..
"tu dah tanggungjawab kau..teruskan je lah..."
padahal dia bukan suka sangat kut aku jadi JPK kolej..
ye ke weh??
hahahaha...
aku pon main cakap je..
hehe..
uurrghhhh...
buat kerja kerana terpaksa..
huhuhu...
jahat aku kan?
xikhlas buat keje..
hahahahaha...
ape2 je la..

tapi ape2 pun..
aku dah habis study kat UiTM Segamat yang banyak lalat tu..
hahahaha...
rupa2nya dah 2 tahun kot aku tinggalkan UiTM Segamat..
aku tak rindu pun kat "tempat" tu..
sebab banyak giler kenangan PAHIT!!!!!!
huhu...
cuma aku ngan kengkawan aku je tau "cerita" tu..
especially noly..
dier tau segala2nye..
susah nak cari kawan macam dier..
hehehehe...

banyak nak cerita nih..
tapi tak tau nak cerita camne..
hahaha..
nanti aku cerita lah yeee...
aku tengah malas nak menaip nih..
sampai sini je la dulu ye?
ape2 pun..
selamat membaca..
huahuahuahua..
daaa..
mmmuuaahhh!!
haha..

5 comments:

en_me said...

sweetnyerr.. ehehe

aLy said...

uit ak tau mane ko..yg berdiri lkg 2 dari kiri kan?kan?


uhh kite da x jadi besfren?
-,-"

rossa alina said...

en_me..

hehe..sweet ke??kuikuikui..

aly..

alololo...kau tetap dihatiku k..mmmuuaahh!!hehehehe...

syahira ariff said...

mesti sis popular nie jadi JPK kolej an?

rossa alina said...

syahira...

mane de popular la..biasa2 je kut..cme rase lain mcm cket la..ye la..org kenal..nk wat jahat pon xboleh..huhuhu.. ;p