terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, July 17, 2011

kursus INDUKSI KHUSUS at MELAKA!!

aritu aku kate nak bawak diri kan??sebenarnye aku bukan la bawak diri pegi mane pun..MELAKA jeeeeeee..keh keh keh..tak kuaseeee mak nak pegi jauh²..

aku pergi bawak diri menunaikan kewajipan sebagai penjawat awam untuk berkursus!!hahahaha hamek kau ayat skema..

kali ni aku kursus INDUKSI KHUSUS..yeahhh!!pasni dah boleh sah jawatan!!hahahaha..dah dua tahun keje baru nak sah jawatan..sedih btol la.. T_T

takpe la..sebab lepas ni aku dah boleh hembus² nafas lega..tak payah la nak pikir² pasal sah jawatan lagi..yahuuuuuuuuu..

nah tengok gambar!!

posing wei..posing...
ni pura² busy je ni..ntah ape mende la yang dia orang buat tu..
from INTAN BUKIT KIARA..
ni gaya ape pulak ni?? ~_~"




kapal ni aku snap dari dalam bas!hahahaha..
pastu aku snap muka sendiri yang tak berapa nak cun ni..kakakaka..
hahahaha serius lawak mase ni..diaorang posing lame nak tunggu aku snap..tapi aku main²..
tengokla mendung tu..lepas aku snap,terus hujan..nasib baik sempat berteduh..
haihh posing dekat tiang pun jadi la.. ^_^
datang kedai bukan nak beli barang..tapi nak posing²..hakhakhak..
ni la orang yang meriuhkan keadaan mase tu..hahaha semua same je..cuma aku je baik..

turn aku amek gamba sorang² je..hahaha..

pegang je yang aku mampu buat..kihkihkih..

mase kursus tu banyak amek gamba pakai handphone..mustahil lah kalau takde snap² gamba mase penceramah bagi ceramah..hahaha..

aku suke amek gamba orang tido..sape tido memang kena ngan aku..ehh bukan gamba orang tido je aku amek..macam² la..sampai dia orang cakap aku ni paparazzi..keh keh keh..

mase balik,kitaorang singgah bandar Melaka jap..saje nak buang angin² kebosanan..tapi tak syok la jalan² mase tu sebab HUJANNNNNN... T_T

tu yang jalan kejap je..cari barang untuk family aku ngan tunang aku,lepas tu dah..terus balik..

banyak betul persinggahan sebab bas INTAN tu dah uzur..tak boleh bawak laju² or jalan terus menerus..ditambah pulak ada lori accident..

ingatkan sampai dalam kul 7-8..sekali sampai kul 10..hueee..memang kebas bontot duduk dalam bas..tu pun ade singgah kat LCCT sebab nak drop staff INTAN SABAH..diaorang balik malam tu jugak..

ngam² pukul 10,kitorang selamat sampai INTAN..Alhamdulillah..selamat jugak sampai rumah..tunang aku jemput aku..kihkihkih..sekali sekala nak manje² ngan tunang..#uwekkss!

balik tu terus tido!!sedar² dah pagi..hahaha..padahal tido pukul 3pagi..

dah,aku malas nak cerita panjang²..nanti bosan..heeee..

lepas ni ade cerita menarik..haa nak tau ape??tungguuuuuu..

orait!!stop sini dulu..tata.. ^_^Y

#notakecik : cik abang ajak aku kuar..kene siapkan entry ni laju²..

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...