terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, July 27, 2011

nak tiket bola..nak tiket bola.. T_T

hueee dasyat betul aku ni..entah hantu bola mane entah yang merasuk aku jadi fanatik kat bola..maybe sejak ade ASTRO kat rumah kot..hahahaha..

malam tadi aku mimpi pasal tiket bola dah habis!!!uwalaaa..boleh sampai mimpi tuuuuuu...dasat takkkkkkkkkk??tapi memang betul² dah habis kannn??aku dengar kabo dah habissss..betul ke weiii??

seb bek la dalam dunia nyata ni aku sempat mintak tolong kat kawan aku..dia sendiri yang offer nak belikan sebenarnye..aku je gedik² jual mahal nak beli sendiri..kahkahkah..tapi,last² mintak pertolongan dia jugak..lantak lah..kene gelak pun kene la..asalkan aku dapat tikettt!!

ehh..kau orang ade baca berita tak??pasal player Singapore tu..blagak betul kan??tak kisah la berita mana² pun,semua nak blagak..ishhh..ambooooiiii...jangan over eksaited sangat tau..kite tunggu je la esok!!

pape pun,just doakan yang terbaik untuk Harimau Malaya!!

okey,tata..

#notakecik : aku dah kene perli dahhhhh...cik abang aku pelik tengok aku yang tiba² semangat nak tengok bola..hahaha whateveeerrrr...bai!!

3 comments:

aizamia3 said...

kat office ni pun ramai gak nak pergi.. ai cuma dengar jelah.. tengok live kat tv sambil baring dengan anak2.. ;)

cikgu said...

ahahaha..semangat bola la dia ni...main pandai x..hehehe...thanks dtg td ea..keep in touch ya!dah follow awk

suzie said...

aloooo...
meh join segment aku yer..
http://hatiseorangwanita-suzie.blogspot.com/2011/07/segment-perkenalan-3as-in-my-heart-2011.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...