terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, July 5, 2011

meow² yang suka kiss² ibu jari kaki..

kucing aku ni tak abis² nak kiss² ngan gigit² jari kaki aku..ade bau ikan ke kat jari aku ni??kot ye pun lapar,takkan la jari aku nak di baham jugak..

kurrr..hangatnye screen pc ni...
eh??apesal mouse ni xde bagi respon??boleh makan ke x ni??
cess..aku tertipu..tu cuma mouse elektrik..grrr..da la aku laparrr..
alahaiiii..pe la nasib..kempunan la aku malam ni..
alamak..aku nak turun..camne ni??pe la aku ni..tau naik,tapi xtau turun..
ahhh..xpe,aku landing kat sini dulu..syok jugak..
ni pejadah amek² gamba aku nih??ingat aku ni retisssssss??
ek elehhh..aku da nyorok kat tempat gelap pun nak amek gamba jugak??
da la..aku malas nak layan tuan aku..bek aku berambus..huhhh~

3 comments:

beLLa said...

sampai naek kat keyboard. nak on9 jugak ke kucen tu? hee~

suzie said...

tengok gambo rindu la kat kembang ngan kuncup......

Princess Nur said...

Cutenya diee