terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, July 11, 2011

pergi jauh tenangkan hati...

esok,aku akan pergi..ye..aku akan pergi ke satu tempat yang jauh dari sini..err..jauh ke??luar dari klang tu kira jauh la jugak kan??

kebetulan,hati aku tengah sakit..aku harap,bila aku balik dari sana,hati aku akan tenang..

aku harap takkan jadi pape kat aku bila dah sampai tempat tu nanti..

pesanan??takde ape yang nak dipesankan..

okey,time to packing barang²..tata~

# notakecik : aku tak boleh terima kalau orang tengking or tinggikan suara kat aku.. T_T


4 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

akk org klang ke???

apple hijau said...

ayoyo...apa cerita?

apa2pun take care.. :D

✿....rossa alina....✿ said...

☻UsaGi NaNa☻ : iye syg!klang mariiiiiiiiii..hihihihi..

apple hijau : acik,ceritanye camni..pada suatu hariiiiiiiiiii..kite kne pegi kursus!!huhuhuhuhu..skrg da balik dah..fuuhhh legaaaaa..hihihi.. ;p

YOUsoF said...

Kuatkan hati ye.. ;)