terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 9, 2012

[GAMBAR] team DVS for KIK KEBANGSAAN @Langkawi

Assalamualaikum..


kalau ikutkan entry yang LEPAS, saya kena pergi oustation [lahhh sangatttt!!] eh, keluar dari tempat kerja kira outstation jugaklah kan?? nak jugak outstation. :p




tiba² rasa pelik pulak taip guna keyboard baru. kat tempat kerja dah tukar pc baru. weee.. eh eh melencong plak. 





okey sambung. em saya kena pergi Langkawi sebab kena buat persembahan koir. ececece.. bajet artis pulak dah. gerak dari rumah lepas zuhur. pastu pergi makan tengahari kat luar je sebab tak sempat nak masak. heee.. nasib baik cik abang tak kisah.. :p





pastu gerak dari INTAN pukul 5 petang. mula² gerak pukul 3 KATANYEEEEE.. tapi delay jadi pukul 5 pulak sebab urusetia tak siap barang lagi.. err.. whateverlah. pastu sampai kedah. [tetibe dah sampai kedah. HAHAHA.. malas nak cerita panjang²] kat kedah tu tidur kat INTURA dulu. esoknya baru gerak pergi Langkawi.






pergi Langkawi naik feri jeeee.. ape ingat semua orang kerja kerajaan naik flight?? dalam mimpi jelah ye gamaknye. pastu tetibe saya dah malas nak taip panjang² sebab lepas ni nak tepek gambar banyak². tau dah korang bukan baca entry ni. terus skip and then tengok gambar je kan?? [angkat² kening]





okey okey takmo taip lagi.. jom tengok gambar jom.. :)






practice make perfect.. :)








candid orang yang suka amek gambar sendiri..kihkihkih.. :p









makan ramai².. part ni paling seronok sangat²!! :)

shoppingggg!!

balikkkkkkkkkk!!


bye bye feri.. :p

ni lah hasil dari Langkawi.. :p


tata!! :)




#notakecik : tak sabar nak tunggu minggu depan.. yeehaaaa.. HAHAHAHAHA.. :p

No comments: