terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, November 26, 2012

pernah terjadi tak??


sebenarnye dah lame nak buat entry pasal ni tapi asyik tertunda je. sekarang baru nak post. so saya nak tanye, pernah ke terjadi kat korang??




pelik ngan orang camni kan?? emm contohnya macam dia ada ajak kite pergi situ sana sini sama² dan ramai². tapi bila sampai masanya, kita tunggu dia pastu dia nak pergi tempat lain dulu. okey, takpelah kalau nak pergi tempat lain dulu. saya taknak. so saya pergi tempat lain. (--") 




dia yang beriya ajak kite pegi jenjalan pastu tup² dia pergi tempat lain. pastu bila dia dah sampai tempat tu baru nak ajak² kite pergi tempat yang dia singgah, dan masa tu kite dah kat tempat yang jauh dari dia. apakah itteewww??




takkan nak terus pergi tempat dia kan, sebab kite pun tengah shopping² mase tu. lagipun takde transport sendiri. ape ingat abah kite tauke teksi?? (--")




pastu tetibe dia berubah jadi senyap. pastu tuduh kite pulaukan dia. ape masalah orang camni ye?? sapa yang bermasalah sekarang?? tau tak ape perasaan saya waktu tu?? sangat² sedih bila dituduh sebegitu. oh mennnnnnnnnnn..




terpaksalah tabahkan hati. terpaksa okey!! ape yang dia tau?? dia cuma nak menang je. takpe, ambiklah menang tu. pastu boleh pulak perasan dan kata saya ni ada kata bukan² pasal dia. aduhai. baik saya fikir pasal kawen je sebab mase tu tengah buat persiapan kawen.




malam tadi baru luahkan semua kat cik abang. tanya pendapat dia. dia kata, orang tu seorang yang sangat PELIK. kenapa ntah malam tadi baru nak story kat cik abang. maybe sebab dah lama sangat pendam. dan saya rasa puas. 




buat 'dia', saya tau awak baca blog ni. kalau tak baca pun takpe. bagus jugak tak baca sebab takdelah sakit hati. saya tau hati awak tak tenang dan hati awak tak bersih sebab awak pernah mengaku. 'kami' okey okey ajeeee.. eh eh #terasa ke?? sorryyyyyy.. :p




tata.




:)



#notakecik : kat tempat kerja ingat rumah, kat rumah ingat rumah. camne tu?? (--")


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...