terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 2, 2012

outstation - koir KIK Kebangsaan 2012


saya kena pergi out station dan ini amat amat amat amat tidak digemari sangat sangat sangat. sebab kena berjauhan dengan suami. oh maaaannnnnnnn.. T_T




esok dah kena gerak pergi sana. sedih. oh, saya ada pesanan untuk cik abang. hope dia baca. :)




sayangku yang gemok boncit ensem janggut sejemput, sepeninggalan saya nanti, harap sangat² rindu saya banyak² tau. pastu, jangan lupa kemaskan rumah. hihi. pastu, jangan sepah²kan rumah even saya tau awak memang akan sentiasa kemaskan rumah. pastu, makanlah apa yang ada, jangan tak makan pulak. pastu, jangan tinggal solat. pastu, jangan bangun lambat pergi kerja. pastu, tengokkan cerita #thevoice3 untuk saya. pastu, basuhkan baju [kalau banyak]. pastu kalau rajin, basuhlah kereta tu. :p pastu...........




....




tetibe tak boleh nak teruskan sebab tetibe je rasa sebak. oh tidak. T_T




okeylah. tata.




#notakecik : hujan di luar.


No comments: