terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, November 27, 2012

rasa macam nak buang

Assalamualaikum.



okey, kali ni bukan entry pasal nak buang angin, buang air besar, buang air kecil, buang pape je lah. tapi ni cerita pasal lain tau!! buang blog?? ehhh tidak mungkin dong.




ekceli, entry ni telah terilham setelah saya melihat diri sendiri kat cermin. (--") tau tak tau tak tau tak baju saya banyak dah kecikkkkk!! eh, bukan baju yang kecik, tapi badan ni yang makin mengembang. banyak kain tak boleh nak pakai!! T_T




bayangkan, lepas kawen terus naik 5kilo. mula² naik 1kilo, dalam hati terus cakap "takpelah, baru naik 1kilo". terus tak timbang. sekali dah timbang amekauuuuu. omaigod!! serius langsung tak sedar dah naik 5kilo sampailah timbang aritu baru tau. patutlah rasa badan ni macam berat je rupanya lemak² sudah beranak. T_T




sebab tu lah rasa nak buang semua baju² yang kat rumah tu. benci benci benci!! kenapa baju makin kecik??!! eh bukan, kenapa badan makin mengembangggg??!! demmm.. 




gaji nanti nak kena beli baju baru banyak². kebetulan pulak baju saya semua dah buruk dan lapuk². cepatlah gaji. cepatlah gaji. cepatlah gaji. T_T




cepatlah BONUS. tetibe cerah balik mata ni. O_O





tata.




#notakecik : serius sekarang tengah pokai. nak nangissssssssssss!! :"(

2 comments:

IMaH said...

same! lepas kawen badan kian mengembang. Benci gak tengok banyak baju xleh pakai dah. Huhu...

✿....rossa alina....✿ said...

imah : sedih tengok diri sendiri kan.. T_T