terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, August 20, 2013

doakan kebaikan orang lain

Assalamualaikum




bila kita marah, selalu kita akan doakan yang tidak elok kat orang yang kita marah tu kan?? lepas tu rasa menyesal sebab doakan yang buruk² kat dia. lepaskan geram katanya.. saya pernah buat camtu. jahatnya saya ni kan?? minta maaf ye semua. T_T




tapi ada jugak orang lain yang doa buruk² kat saya. kes camtu camne pulak?? agak² mesti patah balik kat dia kan sebab perkara tu bukan berpunca dari saya. kiranya saya adalah orang yang teraniaya. camne tu?? ke dia rasa dia yang teraniaya?? (--") [tak faham dengan ayat sendiri]





sometimes orang rasa dia teraniaya tapi sebenarnya dia yang aniaya orang. betul tak?? haih. lantaklah sana. nak aniaya ke, taknak aniaya ke, Allah tahu semuanya. ye dak??



rindunya kat budak kecik ni. :)


doakan yang baik² untuk saya boleh kan?? InsyaAllah semua doa tu akan patah balik kat korang semua. amin.. saya tak paksa. semuanya terpulang kat uolls. papepun, terima kasih. :)

No comments: