terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, August 12, 2013

selamat hari raya

Assalamualaikum semua..




sorry lama sangat tak update blog. internet kat rumah slow. dan alasan paling kukuh broadband tak bayar. kahkahkah.. okey tak lawak. em malas nak bayar broadband. nak terminate je rasanya. stress. ni pun guna simkad kat enpon letak kat broadband. kebetulan saya memang subscribe internet kat enpon ni haaa.. tapi disebabkan susah sangat nak menaip kat enpon almaklumlah jari "kecik" sangat makanya kenalah online kat pc jugak..




dah ada tab pun masih malas nak menaip. eee benci betul taip guna touch touch ni. asyik typo je. baik guna pc lagi puas. ade bunyik² keyboard lagi yuuu.. okey, taknak taip panjang². just nak wish Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maafkan segala salah silap saya sepanjang saya berblog ni. mana tau kan kot² ada yang buat korang terguris hati. pasni jangan baca blog saya lagi tau. :p halalkan segala apa yang saya terambil. mana tau ada tercedok idea ke kan. tapi ade ke?? entah. macam takde je. em lagi ape ek. tu je kot. maafkan yeeee..




heeyyyy raya tu raya jugak.. jangan makan banyak sangat pulak sampai jadi macamni.







-







-







-






-






-







sorry kualiti gambar tengah demam

mak oii.. tanjat gegel.. okey, stop eating!! jangan makan banyak² oooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii.. makan sekadar sahaja.




okey tata.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...