terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, August 20, 2013

Special Screening Invitation : The Frozen Ground

Assalamualaikum..




Alhamdulillah dapat rezeki tengok wayang even tempat wayang sangat jauh dari rumah. kikiki.. nasib baik tau kat mane Tropicana City Mall. tu lah lain kali gatal tangan lagi kan nak join contest Suriafm. ingatkan tak dapat. lastly dapat jugak. saya antara 8 nama yang bertuah. hikhik..





saya ingatkan dapat 2 tiket wayang je rupanya 4 tiket. terpaksalah jenuh mencari lagi 2 orang. mula² tu ada yang nak tapi sebab takut tak boleh bawak masuk anak, so terpaksalah dia cancelkan. jadinya saya carik lagi orang yang nak tengok cite tu tapi takde sape pun yang bagi respon tepat. ade yang kata nak tapi takde bagitau pun comfirm nak. so saya expect dia taknak. so burn je lah 2 tiket tu. nak bagi tengok wayang free pun taknak. pelik betul. (--")





okey saya nak review sikit cerita The Frozen Ground, bagi saya jalan cerita takde berat mana pun. ada jugak part macam bosan sikit. oh lupa, cerita ni pasal pembunuh bersiri. kalau tengok kan, nanti mesti korang akan cakap pembunuh tu gila. bunuh ramai perempuan pulak tu. eeeeee jahat. pastu taknak mengaku dia yang bunuh. eh nanti korang tengoklah sendiri ceritanya camne ye?? malas pulak nak review. hahaha.. cerita ni keluar kat wayang 22 Ogos 2013.




terima kasih #Suriafm. :)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...