terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, October 18, 2013

main mekap mekap

Assalamualaikum..





entry tadi cerita pasal penjagaan muka, entry ni pasal mekap pulak. korang jangan pelik pulak saya bawak mekap kat tempat kerja sebab korang pun buat jugak kan?? eleh. taknak mengaku.. barang² ni saya memang sentiasa bawak. memang ada dalam beg sebab pergi jenjalan pun pakai beg yang sama. kikikiki.. saya takde beg khas pergi kerja. saya balun je beg silang tu buat pergi kerja. hahahaha sangat keanak²an. ecewah, haruslah nampak macam student. hikhik. menyampah?? sila berambus.





ni la barang² yang saya sumbat dalam beg. bedak ada.. eye shadow ade.. eye liner ada.. mascara ada.. eye brow pencil ada.. lip balm ada.. hihi.. semua kena sebut ke?? ala dah tersebut dah camne ni?? :p saya tak pakai blusher sebab bila saya pakai rasa macam barbie doll plak. pelik ah pipi merah. hahahahaha.. tak sesuai. :p 






bedak Silkygirl je. murah. tak mampu nak beli yang mahal². hehehe.. bukan nak berlakon kat opera pun. ntah² yang berlakon kat opera tu pun pakai cat. eh, cat pun mahal jugak pe. eh ni ape mengarut ni?? (--")


Lip  balm je yang saya pakai. takde pakai lipstik pun.. sebab bibir saya ni jenis kering. lepas makan mesti bibir mengelupas. mengada tau bibir saya ni. mula² pakai yang hitam tu okey sekejap je. yang warna pink tu baru beli. saje nak try pakai. bila dah pakai rasa best pulak. sebab berangin. pastu tahan lama sikit la. takdelah cepat mengelupas dah bibir ni. oh dua² tu brand Silkygirl. :)




ni untuk kening. dulu tak pernah pakai pun. pastu ntah kenapa aritu gatal tangan pergi beli so pakai je lah. rugi pulak kalau tak pakai sebab dah beli kan?? bila pakai rasa best pulak. rasa macam ada kening. HAHAHAHAHA kening jadi makin tebal. :p saya pakai dua jenis, satu ZA, lagi satu Elianto. :)




pe kejadah benda ni ada dalam beggggg?? hahahaha takpelah. letak je lah kat sini. a'ah.. saya pakai benda ni je. tapi kadang² je la. tak selalu pun.. eye shadow dari Elianto. hikhik.. saya suka warna natural. taknaklah pakai warna pelik². dah macam nak pergi dinner j.




ni pulak eye liner ngan mascara.. mascara tu saya pakai Silkygirl punya. bulu mata dah lentik pun nak pakai mascara lagi kan?? mengada. eh, lentik keeee?? kihkihkih.. perasan jap. :p untuk eye line pulak, saya pakai 3 jenis. nampak tak saya tamak?? hahahahaha.. yang liquid tu untuk atas, yang pensel hitam pakai kat bawah.. dua² brand Elianto.. eye liner separa tu [coklat n putih] brand Silkygirl jugak. banyaknye brand Silkygirl. kikikiki.. kadang² kalau saya malas saya pakai yang coklat tu kat line mata atas. yang putih tu kadang² je pakai. hihihi.. putih tu pakai kat bawah.. :p






comel tak model kat bawah ni??




nak muntah?? okebai.





majok. tata.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...