terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, January 3, 2014

penat

Assalamualaikum




maaf. andai entry ni mengguris. cuma nak meluahkan. sebenarnya aku dah penat. kadang² kerja yang dibuat jadi tak ikhlas. bukan taknak buat kerja. semua aku buat. semua aku siapkan. kalau boleh aku nak sempurnakan semua. ya, aku bukan lari. aku sentiasa ada. tapi, bila dalam keadaan tertentu, bila aku takde kat tempat, macam hari nak kiamat.




bila orang lain punya kerja, ade je yang tolong buatkan. kerja aku?? aku jugak yang siapkan. bila aku tak buat, mulalah nak kate belakang. aku tau. even sikit, mesti ade terdetik kat hati kan?? nak kate aku tak buat kerja, katelah. yang selama ni aku buat tu bukan kerja agaknya. kerja orang lain, boleh pulak mintak orang lain buatkan. kerja aku?? kena tunggu aku ada baru aku buat.





bengang.




untuk FELO ni, aku kena join koir. dah lah aku tak join kursus koir. satu hape pun aku tak tau. latihan pun tak dapat nak bagi komitmen. sebab kena buat kerja. okey, aku boleh balik buat kerja even aku tengah practice lagu. takpelah. aku dahulukan kerja. sebab aku datang sini nak kerja. koir cuma aktiviti. bila tak aktif nanti kate aku taknak join aktiviti. bila dah join, pastu event di buat masa AKB. mane tak stress?? yang buat felo ni pun, janganlah buat awal tahun. ergghh..




camne aku nak bahagikan masa?? dua² datang serentak. kalau tak join koir, boleh. tapi, aku tak sampai hati nak biarkan family koir kekurangan orang. dah lah Alto takde orang. tapi kalau boleh aku memang nak join felo ni. sebab boleh masukkan dalam e-latihan. hmm.. tapi kerja camne??




aku harap sangat dapat team mate yang memahami. aku tolong kau, kau tolong aku. kan adil?? please. janganlah mengharap kat aku je. benda senang. tolong menolong amalan mulia. kan??




harap sangat takde benda yang tak diingini jadi. em. aku nak join koir.




tata




---


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...