terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, January 30, 2014

[DEKORASI] tagging²

Assalamualaikum..





hai uols. hari ni bosan sangat sangat sangat sangat sebab tu rasa nak update blog. hari ni close account so kerja dah siap pagi² lagi. pastu petang dah tak tahu nak buat ape dah. esok cutiiiii.. yahuuuuu.. em em emmm nak pergi mana ye? takkan duduk rumah je kan? bosanlah.





entry ni nak story pasal tagging². mengada sangat kan nak buat tagging². kat rumah sendiri je kottt.. hiiii.. sebenarnya masa saya buat tagging² ni untuk buat kat pantry opis saya. saje main print² kat rumah. nampak macam comellah pulak. amek je lah yang saya print tu tagging kat rumah sendiri. hahahaha.. untuk opis print lain. :p




sebelum tagging..









lepas tagging..





kat rumah saya takde milo. tapi saya print untuk milo pulak. hahahaha.. membazir je. takpelah simpan dulu. manelah tau nanti beli milo pulak kan? tinggal tagging je lah nanti. :)





saya tagging ni pun sebab saya risau tertukar amek tepung. almaklumlah ade dua jenis tepung kat dapur saya tu. tepung jagung dengan tepung gandum. sampaikan saya kena sorok tepung jagung tu kat rak lain. bila dah tagging camni takdelah risau lagi. alang² tu saya tagging semua sekali yang ada. :)





uols punye dapur camne pulak? ada buat tagging² macam saya tak?? :)





okey tu je nak cite. tata. selamat bercuti. :)





**UPDATE: disebabkan ramai yang bertanya kat mana saya dapat template tu, korang boleh download kat SINI.. selamat bertagging!! :)

2 comments:

ummi nia said...

sis..cmne nk wat tagging nie..blh x sy nk template design tue..berkenan sgt..if blh sis reply kat email sy blh ke.. faizah_1084@yahoo.com.my

alin said...

@ummi nia sorry lambat reply. baru bukak blog. hehehe.. orait nanti sy email eyh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...