terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, April 8, 2014

[TESTIMONI] cantik dengan Maixara C-Sential

Assalamualaikum..




ramai yang tanya, saya pakai produk ape. sebenarnya saya tak berani nak suggest sebab takut lain pulak jadinya kat orang yang saya suggest tu. tapi disebabkan ramai sangat yang tanya, meh saya bagitau.





sebelum ni saya ada bagi tau yang saya pakai pencuci muka Collagen Plus tu. saya ada cerita kat SINI. tapi disebabkan ada desas desus mengatakan yang sabun tu bahaya, so, saya stop suggest kat orang. saya pun baru je bertukar ke Safi Rania. almaklumlah, untuk perempuan yang makin meningkat dewasa katenyeee.. bukan tua okeyyy.. hakss. tapi ada jugak yang still lagi nak guna sabun Collagen tu. bagi saya kan, elok je sabun tu. tapi tu lah, tu baru jangka pendek. jangka panjang kite tak tau. kan? kalau rasa benda tu elok, teruskanlah pakai.. kalau rasa tak elok, better stop.




ada pakar kecantikan cakap, sebenarnya tak elok guna pencuci muka sebab sel² kulit kita akan makin nipis. kalau nak cantik better cantik secara dalaman. cantik dapat, sihat pun dapat.





untuk kecantikan dalaman, saya makan Maixara C-Sential. setakat ni saya rasa okey. jeragat kat muka pun dah kurang. pastu kulit cerah sikit dan tak kusam. pastu kan, kulit uols akan rasa makin gebuuuu.. aumm.. serius tau ni!! hihi.. :) best tau makan ni. sedap pun sedap. nyammm..




Maixara C- Sential
 
VITAMIN C + KOLAGEN + GLUTA + EKSTRAK STRAWBERRY 10000mg

 
Gabungan daripada extrak strawberry menghasilkan vitamin C, kolagen dan gluta dalam satu tablet. Kolagen yang digunakan dari sumber ikan tilapia. Tidak memberikan kesan alahan jika anda alergik kepada seafood seperti pure collagen marine (PMC).

Fungsi utama Maixara C-Sential:
1) Mencerahkan dan mengebukan seluruh badan dgn sekata
2) Melembabkan kulit dan menghaluskan kulit dan seluruh badan
3) Menganjalkan kulit (agen anti oksida dan anti penuaan)
4) Merawat jerawat, mengurangkan jeragat.

Satu tablet mengandungi 10000mg (Pertama di Malaysia)
Kesan dpt dilihat seawal 7 hari.
Minum air dengan banyak. Sekurangnya 2 ke 3 liter sehari.
Kesan yang dapat dilihat dalam 7 hari ke 10 hari: Kulit cerah dan berseri, kulit menjadi lembut dan halus. Parut jerawat dan jeragat semakin pudar dan muka tidak kusam lagi

Boleh diambil oleh:
○ Orang lelaki & perempuan umur 13 tahun ke atas
○ Ibu menyusu dan Ibu mengandung ( seelok slps 5 bln )
○ 100% Halal dan Selamat, Tiada gelatin, Produk Bumiputera dari kilang bertaraf GMP Muslim.

Cara penggunaan: 1 kotak mengandungi 60 biji tablet Ambil 1 biji slps mkn mlm
Tablet boleh ditelan atau dihisap atau dikunyah sepertui gula gula




meh saya belanja gambar saya. tapi jangan menyampah pulak tengok gambar saya. tau!! sebab saya tak secantik uols. :(


gambar saya ni takde edit² tau. maybe gambar selepas tu saya amek kat bawah lampu sebab tu nampak cerah sikit. kalau uols perhati betul² kat gambar sebelum, ada jeragat kat pipi. kat gambar selepas tu jeragat dah tak nampak sangat n muka jadi pink. takde kusam sangat macam gambar sebelum.. pastu kalau uols perasan, gambar sebelum tu hidung saya macam berkilat (berminyak).





terpulang kat uols nak percaya gambar atau tak sebab susah nak bagi orang percaya kat gambar ni. yang saya tau, memang ramai yang tanya camne kulit muka saya nampak cantik. jadi, saya suggestkan Maixara C-Sential ni. :)





camne nak beli?? boleh beli pada adik saya. untuk sebarang pertanyaan, boleh contact dengan adik saya. boleh singgah BLOG NANI untuk tengok produk² lain.





opsssss!! ini bukan nak promote bisnes adik sendiri. cuma nak suggestkan apa yang terbaik je. dah alang² adik saya memang buat bisnes ni, so, uols dialu²kan untuk membeli pada adik saya. :) sebelum ni pun saya beli kat kawan tempat kerja saya. sama je beli kat mana². jangan beli yang tiruan sudahlah. bahaya. daripada cantik terus jadi tak cantik.




saya pernah minum Aura White tapi saya stop sebab leceh sangat nak bancuh². makan yang ni lagi okey tau. papepun terpulang pada uols. saya cuma bagitau ape yang orang selalu tanya kat saya.




okey selamat mencantikkan dalaman uols. :)


2 comments:

Anonymous said...

kak da lame ke pkai maixara tu??

alin said...

@Anonymous takde lah lame mane.. tapi ade lah jugak nak masuk dekat 1 tahun.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...