terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, May 20, 2011

bollywood time!!

hengat hindustan je ade bollywood??kita pun ade jugak wei..siap ade miss2 bollywood lagi yuuuuu...kihkihkih..

15 Mei yang lepas opis aku ade buat satu majlis untuk CC aku yang nak bersara tak lama lagi..so,tema majlis tu bollywood..hahaha..tak beragak wei tema tu khennnn...

jangan main2 woo..dia orang sanggup bersari2 lagi tauuu..kekeke..aku??errr..aku tak pakai sari okehhhh...aku pakai kurtis je..hihihi..

dah2..aku malas nak bebel kang melalut mende lain pulak..meh2..jom tengok gambar.. :)

fuhh fuhh maen tiop2 mehh..
apesal kepala aku telengggg?? ~_~"
konon nak posing tapi tak jadi..hehehehe.. ;p
beriye betul yang baju ijau tu maen tiop2..
ni pe jadah ni??
mata aku ni beso sangat ke?? T_T
meh nak ciom2 mehh..kahkahkah~
ni iklan gigi tau!!
haa ni pehal nak moncong2 molot ni wei!
kalau dah makan mane ingat orang sekeliling??
wahhh!!cunnye minah baju putih tu!!makan jangan comot2 yeee..
takde tempat lain ke nak posing??
pehh!!artis nyanyi..hmm memang nyanyian yang mengundang HUJAN!!!!balik2 terus hujan lebat!! T_T
ni lah CC kesayangan kami..peace!! (~~,)Y
semua gambar ni ade aku..tak bosan ke tengok muka aku je wei??kompem bosan ek??hahaha nak buat camne aku memang suke enterpremmmm...

ehh..ehh..blog aku kokkk..mestila muka aku je yang ade khennnn??hihihi..

okey,tu je..tata..

-end-


*notakecik : minggu depan hari yang buat aku sengsara.. T_T