terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, May 29, 2011

kursus di JB

macam yang aku bagitau kat SINI,aku kena pegi JB sebab ada kursus..bukan jalan2 makan angin k..tak kuasa aku nak makan angin kat tempat yang cekik darah camtu..kekekeke..#orang miskin je cakap camtu.. T_T

lagipun,masa tu aku dalam mood berkursus..takde mood nak jalan2..lain lah kalau dengan family,baru la best..hihihi..

okey,as u saw on the letter [cewahh nak sepiking2 plekk..lempang kang!],aku kena berkursus kat hotel..waahhh!!hotel beb!!cececeee macam batak2 je kan..macamlah aku tak pernah duduk hotel..kihkihkih..

dulu masa study buat research pun,kena dok hotel jugekkkkk..kepochi btol la kau ni Rosalina..


tiket pergi dan balik..
dah lame aku tak naik bas,sekali dah naik hamek kauuuu..tido je manjang dalam bas tu..pehhh!!letih gilerrr..padahal duduk je kotttt dalam bas..

dah sampai kat Larkin tu,aku terus amek teksi..sebab cik abang pesan,kalau dah sampai,jangan berhenti mana2..situ banyak orang ske paw duit..biasela tuuuu...kat mane2 tempat yang ramai orang mesti ade je makhluk2 camtu..

orait,dah sampai hotel,terus ade orang tolong angkat beg!waahhh heaven giler..rase macam VVVVVVVIP la plekkkk..kehkehkeh..

lagipun masa aku datang tu,aku antara orang yang terawal datang..tu yang dapat layanan istimewa tu..kahkahkah..#nyampah!

sampai bilik je terus mulakan projek..ehh2,jangan pikir lain..tampo kang..haishh..projek ape lagi..menSNAP2 gambar la..hehehe..orang batak memang camni..kahkahkah..

pestime aku masuk hotel ade menatang ni..tak suke gile..rase semak je..
weee..best woo tilam empoookkkk...asyik nak membuta je..hihihi..
tempat ni jadi tempat sidaian baju2 kitaorang je..hahaha..
ape kaitan tv ni ngan tiang lampu??takde motif..haha..
wardrobe..besar gakk..boleh main nyorok2 kat dalam tu..
ni bilik seminar..kita orang sempat melawat sekejap before dinner..
ehh..mentos ni memang dah disediakan atas meja..macam tau2 je kitaorang akan mengantuk..miaahahaha..
see??rajin kan??
desert untuk dinner..
dinner makan pasta je..


alahaiii takkan makan tu je kot??actually makanan kat situ banyakkkk sangat!!pastu sedap2 pulak..nak amek gamba,dah habis baru teringat..hihihi..


aku ngan muna
dah..tu je aku dapat tunjuk..yang lain tu biar aku simpan..hehehe..

actually,kursus ni sangat bagus!!sebab aku dapat belajar mende yang aku tak pernah tahu sebelum ni..nasib baik aku attend kursus ni..memang tak rugi la bayar rm500..

THANKS to pihak Institut Perakaunan Negara sebab buat kursus ni..even aku dah nak masuk 2 tahun kerja,arini baru aku tahu selama ni aku buat kerja tu banyak SILAP!!THANKS again.. ^_^

dah2,sampai sini dulu ekkk..tiba2 rasa nak pekena ABC yang mak aku buat..okey,tata~


-end-



*notakecik : arini hari sakit hati..so,mood untuk menaip jadi tak best! T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...