terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, June 1, 2012

ingat sampai bila-bila

sakit kan bila ade orang yang tikam belakang??kita percaya kat dia bulat²,last² kita dapat tau yang dia tu tikam belakang je..




okey,memang susah sangat nak lupa ape yang dia buat tu..memang ingat sampai sekarang..bila nak lupa,mesti tiba² je masuk kepala otak..




tapi,dia buat muka tak bersalah..muka tak tau malu..eee!!dah tikam belakang pastu buat muka innocent..puii!!innocent??macam kenal je ayat ni??hmm..*abaikan




kepada sipolan yang dah tikam belakang tu,sedarlah diri tu ek yang sebenarnye aku dah tau dah ape yang kau buat..tak payahlah nak sorok bangkai yang memang dah berbau busuk..




tapi ingat,aku memang takkan maafkan kau sampai bila²..aku akan ingat sampai mati.




bai.




#notakecik : jilat "tahi" sendiri ke??

1 comment:

Yana Libra said...

lebih baik maafkan dia..cuma jangan lupa je la..huhu~~