terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, June 16, 2012

ambik kesempatan

dia tak tau pape cerita,tapi dia pulak yang lebih²..maksudnya,dia bukan tau keseluruhan cerita,tapi last² dia pulak yang cerita lebih²..nak lebih details, penyibuk..HAHAHAHAHAHAHAHA~




pernah jumpa orang camni tak??mesti pernah kan??aku pernah..hikhik..nak cerita kat sini ke tak ek??kot² lah kan orang tu terbaca pulak nanti makan dalam pulak sape yang susah??eh,aku tak susah..sape suruh terase..kuikuikui..




kalau camni kira mengumpat ke??ermm aku bukan nak burukkan si polan tau,cuma nak bagitau kat orang yang berperangai camni,supaya jangan terus buat..sangat menyampah hokkeyyyy~




cuba bayangkan ye, korang baruuuu je kenal someone yang korang tak kenal, or someone yang korang kenal tapi baru je jumpe setelah lame tak jumpe orang tu..ade tak korang cerita pape kat dia??means,cerita pasal keburukan seseorang tu kat orang tu..




pelik tak soalan aku??hikhik..tak pelik kan..kalau aku,aku takde nak cerita pasal keburukan orang lain kat dia..kalau setakat bagitau yang orang tu tak suka itu, tak suka ini tu maybe takpe kot..tapi kalau orang tu tak tau pape cerita tup² dapat tau ade orang cerita kat dia pasal keburukan kita..pulaknye cerita tu tak betul..hueee mesti bengang kan??manusia jenis ape ntah orang yang cerita tu kan??




pastu siap tuduh bukan² lagilah panas hati..dia+dia ingat aku tak tahu, aku ada bukti. kalau aku tunjuk bukti tu kompem dia+dia malu besar..siap nak bagi penyepak kat akulah pulak kononnye..yelah kan aku yang buat salah kat orang tu kan..




padahal aku pun tak tau ape mendenye entah yang aku buat??ade ke aku burukkan dia??ade ke aku curi barang² dia??ade ke aku tumbuk² dia??aku rasa selama ni pun aku senyap je..tiba² dia nak sakit hati tu kenapa??ohhh sebab aku lagi cantik dari dia ehhhh..kahkahkah~




konon nak psycho ek??jangan sampai terpsycho kat diri sendiri sudahlah. sebab selama ni pun aku takde pulak kacau sape²..pastu boleh pulak dia tanye kat kawan dia "ape salah aku??" peliknye..




aku rasa kau yang gila. bukan aku. kau yang psycho. bukan aku. ape yang kau cakap tu semua pasal diri kau. cerminlah diri tu.



.



 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...