terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, June 4, 2012

tak suka,tapi buat jugak

ada orang tak suka kalau hal peribadi dia asyik kena ambik tau je kan..eh,kalau aku pun aku tak suka..korang pun mesti tak suka jugak kan..betul tak??rimas kan??




tapi,selalu aku jumpa orang yang asyik komplen "kain sendiri tak jaga,nak jaga kain orang plak..jagalah kain sendiri dulu.." tanpa dia sedar yang dia tu pun asyik jaga kain orang..LOL




selalu kita tak sedar ape yang kita cakap kan??tau pun rimas n tak suka kalau orang ambik tau hal dia,tapi dia tu kalau ambik tau hal orang memang nombor satu.asyik tanya banyak² je. rimas aku. eh ni kalau dia nak amek tau hal aku lah..tak tau la kan kalau korang suka kalau orang ambik tau hal korang..hikhik..




kalau aku jumpe orang camni,memang aku tak jawab soalan dia. HAHAHAHAHAHA..malaslah nak jawab soalan mengarut²..nanti kalau aku cerita pun,mesti sampai kat orang lain pulak...kecoh sangat kan..pastu,bila dah sampaikan kat orang lain,cerita jadi lain pulak tu..




lagi satu,ade orang jenis yang nak tau cerita pasal seseorang tu,pastu tanya kat kite...ishh!!kalau nak tau cerita pasal orang lain pergi tanye sendiri kat orang tu je lah.jangan tanya aku.aku bukan kerja kat kaunter pertanyaan..




sedih betul aku dengan orang camni..agaknya tu memang kerja part time dia kot??menambahkan gaji..eh,bukan,dosa...haihh..




hidup ni macam bola,kau buat kat orang,nanti orang buat kat kau balik..dah kau asyik ambik tau hal orang je,sebab tu lah orang ambik tau hal kau je..pastu bila rimas,tau pulak nak marah² kan??ish ish ish.. (--")




em,jap!!tujuan entry ni bukan nak tujukan kat sape². tapi kalau ada yang terasa tu maaflah ye..maybe korang pernah buat jugak mende tu kot..kan??hikhik..




tata~





#notakecik : cepatlah pukul 5 :(
 

1 comment:

cIk pEnNa said...

org mmg suka jaga tepi kain org lain..
sama2 la kite jaga kain sendiri..heheh