terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, June 5, 2012

beg bau cat

oh demm beg aku bau cat..tadi pagi takde kuat sangat bau cat tu tapi ni nak dekat balik boleh plak makin kuat..erghhh..pening kepala.




beg simpan dalam laci,memang takde bau pun kalau simpan dalam laci kan.tapi bila bukak laci ya ampuuuuuuuuuuuunnnn rasa macam nak pitam pun ade..aiyoo.. T_T




esok aku taknak bawak beg ni lah.tak pasal pasal pengsan pulak mase exam esok..eh,esok aku ade exam BITK tau!!kene study..okey okey aku nak study..




study lah sangggggggggggattt!! *tangan didada mata ke atas*




bai.




#notakecik : nak study ape ni?? (--")

No comments: