terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, June 8, 2012

tak pernah jumpa manusia begitu selain "beliau"

kecik hati kan, bila kite buat pape,semua tak boleh, semua salah..tapi,ngan orang kesayangan dia, semua boleh je..buat salah pape pun boleh, semua kesalahan yang dibuat, just tutup mata je..




selalu terdetik kat dalam hati "hina sangat ke aku ni??teruk sangat ke??aku ni bukan manusia ke??aku ni takde hati dan perasaan ke??nape melampau sangat perbuatan dia tu??" memang sangat sangat melampau..




sebab dia lagi tua, so tak berani nak menjawab..just diam je. okey fine. takpe..terus sabar..maybe ada hikmah semua ni kan..




memang tak pernah jumpa manusia yang sebegitu hodoh perangainya selain "beliau"..memang tak pernah!!ya ALLAH..berilah kekuatan untuk menghadapi dugaan²-MU.. (--")




Cinderella terus berlalu pergi dengan hati yang remuk (T_T)


sekian




#notakecik : nape lambat sangat nak pukul 5 nih?? @_@

3 comments:

nor isneini mohd ayob said...

sedih benor cinderella ni..uhuhuhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

sape la "beliau" tu ek... jahat sangat kah perwatakannye. hehe.. sekel je pale beliau tu :)

BP Boy said...

alaa siannye misz rossa.. saper yg shayton tuh?? tak patot betol..