terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, June 6, 2012

adegan tembak menembak di dalam dewan peperiksaan

sangat dasyat adegan tembak menembak dalam dewan peperiksaan tadi..ye!!memang sangat dasyat. T_T




oh!!ni bukan adegan tembak menmbak guna pistol dan sewaktu dengannya tu tapi adegan untuk jawab exam..untuk Pembantu Tadbir yang buat kerja² kewangan kena amek exam BITK ni ha..kalau lulus,dapatlah tambah duit RM40 henggetttt tuuuuuu..





tapi aku dapat rasa yang aku kena amek lagi sekali tahun depan sebab aku jawab main belasah je hahahahahahhahahaha..soalan berkenaan kerja tapi tak dapat jawab jugak. aiyoooo..itu menunjukkan even aku kerja 3tahun tapi aku belum expert lagi..eh??macam kenal je ayat ni. :p




takpelah,kalau tak lulus tu memang bukan rezeki akulah kan..it's okey..sebab aku pun memang tak study..hihihi..




dah lepas exam,kena balik opis jugak sebab ade audit..kenalah standby ape² yang patut..nanti kalo tak balik opis kang,bos kate aku ni tak bertanggungjawab puleeekkkkk..




eh,best ape dok kat opis ni ha..boleh online,tengok movie,main fb,semua boleh!!kannnnnn??HAHAHAHAHAHA..




dah lah,aku mengantuk,nak tidur satttt..tata~




#notakecik : sakit kepala @_@

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...