terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, October 15, 2012

adik saya dah tunang

14 Oktober 2012, tarikh keramat untuk adik saya sebab dia dah jadi tunang orang.. ecewah!! keramat ke?? LOL!! kat bawah ada sedikit gambar sempena majlis semalam.. malaslah nak taip panjang² so tengok jelah gambar ye. selamat menonton.. :p



baju buat sendiri. selendang buat sendiri. rajinnyelah. :p
selit menyelit :p

cakkk!! :p
nevesnye..nevesnye.. XD
rombongan
cincin dijari :p
makan makan makan
nani n yim
pelamin mini by MIM Collection :)
kek dari pihak lelaki
tengok aina tu dah nganga mulut. :p
makan lagi.. :p

hantaran dari pihak perempuan.. semua ni adik saya yang gubah sendiri..camne ntah dia boleh buat sendiri. kalau saya kan, ntah jadi ape kot hantaran tu. (--")

sireh junjung
tafsir Quran

tuala
wallet + belt
kemeja
baju nikah
rumah coklat :p
tshirt

sejadah
kasut

gula² nanas.. XD

cupcake
jeruk
buah²an
kek
bawah ni pulak hantaran dari pihak lelaki. kretif sangat hantaran dorang. actually ada banyak lagi tapi yang lain tu semua makanan. so dah selamat masuk dalam perut. hehehhh.. ni je yang selamat di ambik gambarnya. :)

baju nikah
 


tuala
sejadah
handbag
 
sireh junjung
kasut
telekung
perfume



ehem ehem amacam?? ada skill jadi photographer tak?? waaahahahahaha.. ni yang nak beli DSLR ni. cik abang,ape lagi?? nakkkkkk!! :p




kenapa ramai yang kate muka adik saya macam Shila Hamzah?? kihkihkih.. masa mekap je kot.. kan kan kan?? :p 




as usual, gambar orang yang jadi tukang snap mesti takde kan?? takpe, saya letak gambar ni.


hahaha. oketata.




#notakecik : penat kemas rumah. @_@

23 comments:

♥ Chacha said...

kreatip adik ko ni..
tapi kenapa kau tidak menguasainya?? bahahaha..


weyh hantaran lelaki>> perempuan..
yg tembikai tu amende?? puas aku pk.. haha

alin said...

aku malas nak buat..hahahahaha..tangan aku ni tangan kayu, bukan tangan kretip.. XD

tembikai tu span..isinye sabun mandi yg ketul tu..hahahaha..yang manggis tu dalamnye gula.. rasanye org perak mmg bagi camtu kot..kot la..aku main bantai je..huhuhu..

adventure mama said...

cantik...simple jek die tunang..hehe

IMA SALSUZAIMA said...

Cantik!! dari hantaran sampai ke orangnya.semua cantek.hehe

Unknown said...

simple je. cantik adik kamoo dearr

Hana Soffelia said...

cantik la adik awak. adalah iras2 shila hamzah, simple mekap n baju dia tapi sgt cantik. i loike! ^_^

merahitujambu said...

tahniah dear..korg dua org ni memang comel laa..serius!

alin said...

iedchan : a'ah..dia nak simple² je..hehehe.. :)

alin said...

ima salsuzaima : habislah kembang ni kalau dia baca..hahahaha..

alin said...

bintanghati : hehehhh thanks.. :)

alin said...

hana soffelia : ade ke iras²??mekap kot..hahahahaha..tetap xnak bagi org puji. :p

alin said...

merahitujambu : hahaha comel eh..thanks.. :)

nor isneini mohd ayob said...

hahahahahahaha..seronok aku baca..thanks kakak sayang...mmuahh..hihikk

nurun nisak said...

waa..sonoknya adk akak pun dh tunang...anyway say congrat tu her... :)
umo brp ye akak n adk akak ni?

maszull said...

assalamualaikum alin....selamat bertunang buat adik yer...:)

alin said...

nani : menyampah aku..bayarlah upah..kakakaka.. XD

alin said...

nurun nisak : umur adik 24..umur saya 25..huehue..beza setahun je.. :)

alin said...

maszull : wa'alaikumussalam..terima kasih..hehehe.. :)

nurun nisak said...

owh..nseb bek btoi kta kak...klau muda td xpasal ad org tarik muka lak...hehe...

| CIKZEK | said...

somel gile adik n kakak nye juge :) hehehe sgt kreatif yea. sng dye nnti. huhuhu

Prince Halilintar said...

boleh la join jd photographer lps ni..suh cik abg beli kan cpt2..haha

lega rasenya da selesai..terima ksih semua =)hehe

jimdgreat said...

huhuhu...melopeh den

KuNanGKuNanG said...

cantik2 hantarannye..berkenan sy tgk..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...