terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, October 11, 2012

YES, I'm Dato Siti Nurhaliza's fan!! :)

saya suka dengar suara beliau. sedap sangat!! dulu kecik² suke perasan jadi macam Dato Siti Nurhaliza.. kalau mandi mesti nyanyi kat dalam bilik mandi sampai kena tegur ngan abah suruh diam. hikhik..




eh, tetibe je kan nak buat entry pasal DCT ni. hehehhh.. lepas tengok cerita pasal DCT kat Youtube, terus lagi bertambah minat. ececece.. nak tengok jugak ke?? nah, tengoklah.




selamat menonton. :)




I ♥ DCT. :)




#notakecik : bosannya arini. @_@

2 comments:

alien said...

aku suka suara siti utk album purnama merindu dan ke bawah.. yg ke atas aku tak suka

Cik Ain said...

memang peminat DTC ekh. :))