terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, October 22, 2012

Monday Blues

selamat hari Isnin. selamat Isnin hari. hari Isnin selamat. hari selamat Isnin. pusing² pun tetap ada Isnin. (--") standardlah kan bila hari Isnin je mulalah rasa menyampah. :p




baru je nak menceriakan diri pagi tadi tetibe ada someone yang telah spoilkan mood Isnin saya. saya cakap elok² dengan dia, tapi dia sebaliknya. hmm.. terus rasa malas nak tegur semua orang. siapa?? tu pun nak tau ke?? tak payah tau lah. biarkan saya simpan sorang² je.





minggu lepas tak dan nak update blog sebab kena berkursus 3 hari. kalau bukan sebab kursus tak cukup, memang takdelah saya nak join kursus tu. eh macam terpaksa je kan bunyiknye?? tapi best jugaklah kursus tu sebab belajar benda baru. :)


nasib baik kursus kat tempat kerja je tapi tulah kena jalan kaki pulak. hikhik. ade lah dapat 2000 langkah untuk 1 hari.. sempat lagi tu nak kira ek?? yelah, kena jalan sorang² so buang tebiat kira langkah. waahahaha.. kalau jalan dengan member kan nanti mulutnya asyik nak potpet je. :p




............





tetibe ade titiktitik. oh tu tandanya dah tak tau nak taip ape. okeylah. selamat bekerja semua. jangan malas² ye. aku malas takpe. hakhak. tata.





#notakecik : menyampah.

1 comment:

KuNanGKuNanG said...

tetibe rase rindu lak nak gi kursus..last gi awal taun lepas. nk kumpul sijil byk2 wat koleksi.he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...