terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, October 8, 2012

baju lapuk

pergi kerja pakai baju kurung. eh memang pakai baju kurung je bila pergi kerja. so baju memang recycle recycle recycle. itu je lah baju yang selalu pakai. sameeeeeeeee je tiap² bulan. (--")




baru perasan baju banyak dah lusuh dan lapuk. mana tak nye, recycle dari zaman study dulu. mula study 2005, habis study 2008. ce kira berapa lama dah. baju dah banyak berjasa.




malam tadi ada kerajinan untuk mengemas almari baju. belek belek belek. kemas kemas kemas.. pastu ada kerajinan menggosok baju untuk pergi kerja.





dan.....................................................





jadi camni.

 
rajin sangat sampai muncul 1 lobang kat kain. nasib baik kain. kalau baju?? (--") nak salahkan sape?? nak salahkan kain yang memang dah lapuk, atau seterika?? atau nak salahkan diri sendiri sebab cuai?? sebelum ni takde pun lobang² malam tadi boleh pulak muncul lobang. T_T [tetap taknak salahkan diri sendiri]




time rajin boleh pulak jadi camni. time malas takde pulak. lepas ni kena jadi malaslah. kalau rajin, habis semua baju lobang² nanti. (--")




sebenarnya, ini motif untuk bodek cik abang belikan baju baru. :p




tata.





#notakecik : kurangkan makan. bukan tak makan terus. itu tips DIET!! :)


No comments: