terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 17, 2013

diam

Assalamualaikum




tadi baru lepas solat Maghrib. tapi aku merasakan sesuatu yang tak normal. ya, perkara itu masih merayap-rayap dalam fikiran aku. aku cuba diam. aku cuba jauhkan diri. tapi.... hmmm..




apa daya aku?? aku manusia biasa. sentiasa melakukan kesilapan. nak aku mengaku sesuatu yang bukan aku buat?? okey. aku mengaku. memang aku buat semua tu. ya!! aku buat!!! puas hati?? tapi, sampai bila?? satu hari nanti perkara ini akan menjadi ungkitan balik. aku dah penat.




kenapa mesti semua kesalahan tu diletak dibahu aku sorang?? aku tak mampu. dan aku masih tertanya-tanya. ape kesudahan semua ni nanti?? tak mungkin semua ni akan hilang camtu je. syaitan tu. dia tidak akan berhenti menjatuhkan aku. sangat tak berhati perut, bukan??




kalau berani, sila bersemuka. jangan cakap belakang je. sangat susah bila berkenalan dengan manusia perasan. disangkanya semua untuk dia. bukan. bukan semua. mungkin cuma lima?? ya, mungkin.




ya Allah, jauhkan aku dari syaitan itu, aku tak sanggup. kuatkan semangat aku ya Allah.



.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...