terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, April 19, 2013

salah sendiri

Assalamualaikum..




Salam Jumaat uolls.. kerja saya dah siap. eh, kenapa mesti bagitau kerja dah siap?? semalam pun saya bagitau jugak.. em em kena bagitau. kalau tak, nanti korang kate saya tak buat kerja pulak. hehehe.. saya buat kerja tau!! ni kerja sampingan je. lagipun time ni dah rehat. kikiki.. :p




sometimes saya musykil dengan orang yang taknak mengaku salah dia. yelah, dah tau tu salah dia, pastu taknak mengaku. siap tuduh orang lain yang buat. kenapa mesti camtu ye?? hew hew..




kalau saya yang buat, saya mengaku tu salah saya. tapi kalau bukan, buat apa nak mengaku?? ye dak?? lebih baik jujur, daripada jadi penipu. maybe orang akan kata ape yang saya taip kat sini semua bohong belaka. hahahahaha.. terpulang nak kata ape. sekurang²nya saya bukan hipokrit n tuduh orang lain yang buat. tak pasal² je jadi fitnah nanti.




bukan saya nak kata saya ni betul dari segala serba serbi. tapi saya cakap n buat berdasarkan fakta n bukti. bukan main hentam keromo je. bukan ikut perasaan je. bukan ikut rasa hati je. je je je.. entahlah. susah nak describe orang yang camtu. tau² je kite yang dipersalahkan. (--")





tetibe ada gambar Domino's. KAHKAHKAH.. thanks bos for the pizza. okey, dah kenyang.









.










2 comments:

:: CIKVIVA :: said...

wow!! dah lama tak makan domino's sebab saya peminat tegar pizza hut..hehe

alin said...

:: Cik Viva :: ni pun sebab bos yang belanja. kalo tak, xdenye dapat makan.. hehehehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...