terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, April 22, 2013

mesti hati kau tak tenang kan??

Assalamualaikum..



tetibe hati rasa geram + marah + sakit hati bila teringat balik. rasa macam nak tumbuk dinding laju laju tapi nanti tangan saya pulak yang sakit. so tak jadi nak tumbuk dinding.@_@




kot ye pun marah kat orang lain, janganlah babitkan orang lain. tak pasal² je dapat makian. pleaselah.. kau tu dah besar. sepatutnya fikiran kau dah matang.. janganlah disebabkan orang lain, orang lain pulak yang jadi mangsa untuk kau nak lepaskan geram. so childish tau tak??




dah buat salah, pastu taknak mintak maaf. saya nak tunggu sampai bila kau nak diam. saya takkan mulakan dulu sampai kau mintak maaf. jangan ingat kau sorang je boleh ego. saya pun ada ego. tapi ego saya tak macam kau. ego saya bertempat.




disebabkan perangai kau yang entah pape tu lah yang membuatkan orang sekeliling taknak dekat dengan kau. kau terlalu berfikiran negatif. semua kau nak fikir yang buruk² je. bila jadi benda yang tak penting, kau jadikan benda tu penting sangat padahal benda kecik je dan boleh settle. kau sendiri yang merumitkan keadaan.




kau mula nak ungkit² benda yang lepas sedangkan kau sendiri tau ape sebab jadi camtu. kenapa mesti kena ungkit?? pleaselah. tak perlu nak ungkit².. "aku tolong kau, kau tolong aku" pastu bila jadi camni, kau ungkit. benda yang dah basi pun nak ungkit jugak. nampak sangat kau tak matang.




saya dah penatlah. kenapa mesti nak jaga hati kau sorang. tapi kau tak jaga hati orang sekeliling kau. kau rasa kau betul. kau nak menang je. kau yang buat keputusan sendiri tanpa kau sedar, kau dah hancurkan hati orang yang sayang kat kau. kau tau tak ape perasaan dorang?? kecewa sangat tau tak??




stop it!! sudah sudahlah. buangkanlah benda² negatif dari diri kau tu. cuba jadi positif. kau akan rasa happy bila kau fikir positif. 




.




No comments: