terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, April 13, 2013

mekap blog

Assalamualaikum..




hai semua. dah bangun ke belum ni. ke tunggu matahari tegak baru bangun?? amboi kemain bangun tidur lambat. mentang²lah cuti.. pagi tadi solat subuh ke tak?? haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. :p eh, saya tau semua yang baca blog ni rajin solat kan?? Alhamdulillah.. :)





saya tengah nak mekap blog saya ni. bukan blog pasal mekap tau. ni pasal nak tukar background, template semua tu ha.. bosanlah dengan yang lama. nak buat pembaharuan sikit. tu pun kalau ada yang baru. rasanya macam takde je. background je la yang baru. hahaha.. tu pun tak tau cantik ke tak. saya tengok macam pelik je. tetibe ada botol susu. watsdet??





nak tukar header blog, nak tambah sikit² lagi. ape tu sikit²?? :p ade benda yang saya suka kat template lama tapi hilang pulak kat yang baru ni. ingatkan dia bawak sekali. adoiiii.. nak buat balik, dah lupa camne. pastu google², jumpa. tapi tu untuk yang lama punya. sekarang ni html untuk blogger dah lain je saya tengok. pening.. peningggggggggg.. tak faham.. stress pulak kite.





dahlah. nanti kang kalau bebel kat sini banyak² tak terbuat pulak mekap² untuk blog ni. kan dah buang masa je nanti. huhuuu.. okey, tata.





#notakecik : lembab betul internet ni. grr..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...