terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, April 13, 2013

siap jugak akhirnya :)

Assalamualaikum




fuuhhhhh lega dah siap tukar banyak benda kat blog yang tak tahu nak kata warna pink ke purple. amek masa jugak nak buat semua ni. sakit mata saya asyik ngadap screen pc je. rasanya tu je kot yang nak kena tukar. background, width, cursor, gambar, pastu ada ubah² sikit kat saiz gambar. okey, saya puas hati dengan hasil yang sekarang. tu bagi pandangan saya. pandangan orang yang tatap blog ni tak tahulah camne. ntah² bosan. hahahaha..




bukan senang nak tengok saya rajin edit² blog ni. bila dah rajin, semua nak ditukar. pastu gatal tangan pergi tukar template, pastu habis semua ntah kemana. hilang. nasib baik saya pernah save kod html untuk blog. kalau tak, memang jenuh lah nak cari n ingat satu².




tak biasalah dengan template baru. kalau sebelum ni kena tick expand widget pastu baru tekan CTRL+F. kalau yang baru ni macam pelik je. mula² saya tak tahu camne nak carik guna CTRL+F sebab bila saya tekan CTRL+F je mesti tak keluar result. rupanya kena klik kat dalam box html tu dulu baru boleh CTRL+F. yang mula² tu keluar kat bawah, memanglah tak jumpa sebab dia cuma cari kat luar kotak je. bila dah klik kat dalam kotak html barulah keluar box search tu kat atas dia je. ceh. buat penat je saya scroll n cari satu². (--")




korang rasa blog ni okey ke tak?? kalau tak okey, saya nak tukar lain pulak. tu pun kalau rajinlah. hahahaha..




tata.




#notakecik : sakit hati betul ngan Celcom ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...