terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, July 7, 2014

[CPUV NUFFNANG] IKEA - JUNE SALE CAMPAIGN

Assalamualaikum




haaiii.. update blog sebab dapat CPUV dari Nuffnang lagi. wiii wiii.. best best best!! terima kasih Nuffnang.. sayang Nuffnang sangat. muah muah muah!!



sekarang Ikea tengah ada sale tau!! serious ni. kan dah masuk iklan kat radio. hehehe.. aritu saya shopping dengan adik saya kat Ikea, then saya beli wall shelf yang LACK ni, kat situ harga dia RM59 kan, saya beli dapat harga RM39 weeeeiii!! murahhhh!!




nasib baik memang nak beli 1 je. kalau saya tau menda tu murah, memang saya beli 2 -3 tau. hihi.. dekat resit baru keluar harga RM39 tu. dan saya guna kad Family Ikea. tak taulah kalau tak guna kad tu boleh dapat murah ke tak. :p




jom jom jom shopping kat Ikea!! semua barang best². tempat pameran pun dah renovate, so, memang semua dah nampak baru.. cuma dorang tak habis renovate lagi lah, tapi still boleh jalan² n tengok kat dalam tu lagi. :)




nak tau pasal rak ni?? tengok entry lepas ni. hihi.. okey tu je. tata.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...