terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, July 10, 2014

dapat income sampingan bila topup handphone

Assalamualaikum..




hai, okey kali ni nak buang tebiat update blog waktu kerja. miaahahahaha.. kerja semua dah settle. untuk hari ni je lah. esok kompem ade kerja masuk lagi. jangan dengki sangat pergi report kat bos saya pulak ehhh.. macamlah korang tak pernah buat. kan kan kan? tak pernah? jangan hipokrit boleehhhhh?? lalalala~~





korang pernah dengar pasal ToneExcel (TE) tak? tak pernah? alalalalaaa.. meh nak cerita sikit. TE ni program untuk pengguna simkad TE.. kalau guna simkad TE boleh dapat macam² kelebihan di samping boleh menjana pendapatan. simple je saya explain kan?? tapi memang ya, TE ni menjana pendapatan..




"ToneExcel telah mengadakan satu program dimana sebagai pengguna talian simkad ToneExcel, anda akan diberi berbagai-bagai kelebihan dan salah satunya adalah sebagai alat penjana pendapatan sampingan yang amat lumayan, dapat tiap-tiap bulan, pendapatan tersebut pula boleh diwariskan. semuanya ini anda boleh miliki dengan hanya modal yang amat kecil."






boleh klik SINI.





saya pun baru je tukar TE ni. untung jugak kalau pakai TE. sebelum ni saya topup, pastu kredit habis camtu je. tapi bila join TE ni, setiap kali saya topup, saya akan dapat extra kredit dan saya dapat kumpul point. bila point dah banyak, boleh tukar dengan tiket flight Air Asia. haaaa.. tak ke senang kerja kite ni tak payah keluar duit beli tiket flight. just redeem je guna point TE. mihmihmih.. tak sabar pulak nak redeem. :p





abah saya, adik saya dah join.. anda bila lagi?? jom lah join.. nak tau lebih lanjut pasal TE ni, bleh klik SINI dan SINI yeeeeeeee.. :)










 







psssstttt.. ini bukan skim cepat kaya or MLM taauuu.. sebab takde mintak² duit orang pun.. cuma bila kita promote kat kawan² or saudara mara n family kita, n bila mereka berminat nak join, automatik mereka akan berada bawah nama kita dan bila mereka topup, mereka dapat point, kita pun akan dapat point jugak.. haaaa.. mustahillah kan kalau dalam sebulan tak topup.. kadang² dalam masa sebulan pun topup ada yang sampai 10 kali. kan kan kan?? daripada topup habis camtu je, better join TE ni, best tau dapat point n extra kredit. rasa macam banyakkk je kredit tu. hikhik..





so ape lagi?? meh meh join TE. kalau berminat bolehlah whatsapp saya kat 013-3461406.. okeyyy??






tata.. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...