terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, July 10, 2014

[CPUV NUFFNANG] KASTAM MALAYSIA

Assalamualaikum..




hey hey heyyy saya dapat CPUV dari Nuffnang lagi.. hikhik.. kali ni pasal Kastam Malaysia pulak.




tengok tengok tengok.. Kastam Malaysia pun buat iklan kat Nuffnang jugak. dorang sekarang tengah buat operasi memerangi rokok haram. sape² yang memiliki rokok haram tak kira lah orang yang jual ke atau yang beli akan dikenakan denda dan boleh dipenjarakan. 




rasa²nye yang merokok tu isap rokok haram ke tak? eh jap, merokok tu kan memang haram. baik tak payah isap je lah ye. sedap ke sedut asap?? nanti kalau mati cepat camne?? tak sayang anak bini eh?? oppssss!! nanti ade yang terase pulak. lalalalalala~




okey okey, kalau uols nampak iklan tu sila-silalah rajinkan tangan gerakkan mouse klik kat iklan tu ehhh.. thank you.. :)




tata.


No comments: