terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, March 7, 2010

asyik KFC je..lalalalala~~~


kenape??
asyik cite pasal keje kt kfc je...
aku rase jarang aku cite pasal keje kt INTAN tu..
kalo ade pon mesti cite pasal datang lambat..
hahahaha...
sengal aku ni...
teringat lak kt cicak tu..
(sila baca entri sebelum ni..klik di sini)
eeeuuuhhh...
memang sangat geli..
yeekkkk...

kenape ye aku xbanyak cite pasal INTAN??
maybe sebab government ke??
so,banyak sangat privacy kene jaga??
huhuhu..
same je kot..
mandai2 je aku ni..
hahahahahaha..

nak tengok meja aku x??
perlu ke nak tunjuk??
hahahaha...
kalo korg tanak tengok pon 
aku tetap nak tunjuk gak...
ngeee...
NAH!!!
 TADAAA...


 

bersepah gilerrrr...
ni tandanye aku buat keje tau x???
jangan cakap orang keje government ni rileks je..
hohohoho...
lagi2 kat unit kewangan..
adehhhh...
pening kepala...

bukan pening sebab ape..
pening sebab bos asyik dok bebel itu ini...
xpuas hati ngan orang itu...
xpuas hati ngan org ini...
kadang2 aku rase macam nak menjerit je kat situ...
'woooiiii!!!!!jangan bising boleh x?????'
hahahahaha...
begitu kurang ajar aku nih...
PANG!!
kan da kene sebijik..

tapi betul la aku cakap...
keje aku memang lebih banyak dari bos aku kot...
bukan aku sorang je..
semua la yang kat dalam unit kewangan tu...
ape korang ingat ktorg dok rileks2 xbuat keje ke??
huhuhu...
tapi kadang2 ade gak curik tulang...
nak curik lain xde mende lak yang nak dicurikkan...
so curik tulang je la...
hahaha...
yela...
manusia ni kan bukan robot...
kadang2 perlukan masa nak release tension tu...
aku ni kalo nak release tension 
aku dok tempat orang,
pastu kaco dorang wat keje..
hahahahahaha...
jahat aku nih...
jahat ke??
 ;p


INTAN tu mmg tempat yang membosankan...
mane x nye...
dah kate tempat orang wat kursus..
isyh aku ni mengata tempat keje sendiri lak..
hehehe...
bukan mengata oke...
ni luahan..
ngee...
alah...
lagipun INTAN kan dah nak kene corporate kan..
ade aku kesah??
cak..cak..cak..
wawawawa...

kalo kene corporate,
kitorang ni plak yang kene campak tah mane2 tah..
tunggu je lah nanti..
aku pon da malas nak pk..
lantak lah nak campak kat mane2 pon...
aku ni g mane2 pon bole idop gak..
huhuhu...
macam san cai yang kat dalam meteor garden tu...
umpama rumput..
tapi boleh hidup kat mane2 je.. ;p
perasan aku ni..
hahaha...


wehhhh...aku lapar...
aku nak makan jap..
sape nak ikot??
jom...
nanti aku sambung lagi..
kalo rajin..
hehehehe... ;p





1 comment:

Anonymous said...

wehhh ko kena saman t.. aahehheheh..
tp jiwang gak ko ni ekk..letak gambar bunga kt wallpaper... ahehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...