terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, March 22, 2010

jiwa kacau la..


dah lame aku xhapdet blog aku..
huuu...
rindu..rindu...rindu ngan kau orang semua...
ngeh3...
perasan la tu..
tampar kang..
hahahahahaha...


jiwa aku kacau la..
aku xtau la pe nak jadi ngan aku ni..
semua serba xkena..
aku bukan ape...
sejak dua menjak ni 
aku dah mula merindui seseorang...
hehehehe...
malu aku tau...
haa???
sape???
sebok je nak tau...
sepak kang..
hahahaha..

tapi yang pasti bukan 'lelaki itu'...
aku dengan dier dah..................
ermmmm....
aku xberani nak cakap...
masing2 dah buat hal sendiri...
biarlah...
aku malas nak serabutkan kepala aku la...


xpe..
sedih,memang sedih...
tapi,yang penting aku tau...
masih ade yang menyayangi diri ini...
heeee...
nape??
cepat sangat dapat pengganti??

ermmm...
no komen...
kalau da jodoh,
aku xtolak pon kehadiran sape2 
dalam hati ni...
ececececece...
jiwang la pulok...
lempang kang..
hahahahaha...

ape2 je la...
oke la..
xdapek nak bebel panjang2..
sebab nak balik keje da jap lagi ni...
sampai sini je la dulu yeee...
heee...
bye..
muah99999!!!


2 comments:

Anonymous said...

aikkkk?? alin, ko putus cinta ngan sape lak ni???
yg pakwe lama ko tu ke???
cian dierrrrr..
sabar la ekkk

alin said...

kau ni kesian kat sape sebenarnye??kat aku ke kat dier??
konpius aku la.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...