terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, March 8, 2010

mengharap benda yang xpasti~~


pukul 9:56pm..
perlahan2 aku tarik kerusi..
lalu aku melabuhkan punggung 
di kerusi yang xseberapa empuk..
jari jemari memulakan tugas untuk menaip..
aku mula selesakan diri dengan bersila di kerusi..
sudah menjadi kebiasaan aku bersila..
kalau xbersila nanti nyamuk gigit..
PAP!!!!!
hambek kau nyamuk!!
bbzzzzzz...


hahahahahaha...
mengong aku nih...
xreti aku la nk tulis serius2 dalam ni..
ayat pon tunggang langgang je..
ngeee...

kenape aku wat tajuk cmtu ha??
aku pon xtau kenape..
da lupe da pe aku nak cerita..
tu lah...
makan semut manyak sangat..
hahahahahaha...
boleh jadi kawan tenuk ni..

 
 (alahaaiii...seb bek tenuk ni comel je..)
kahkahkah...
PANG!!!!
jangan main2 boleh x??
huh..
oke..oke..
gilo ke pe aku ni ha??
tanye sendiri...
jawab sendiri..
wateverlah...

sebenarnye aku nak tanye lah 
kat kau orang semua...
kau orang ade kapel x??
jawab..jawab..
kalau xjawab aku sular..
hahahaha...
kejam x??
 kalau kau orang ade kapel...
aku pon ade jugak...
heee...malu i taw nk ngaku kat sini..
 

PANG!!!serius plisss...
oke..oke..
dalam mase kau orang berkapel,
ade x kau orang ade hati kat laki/pompuan lain??
haaa...yang ni kene jawab k..
aku??
xtau lah aku ade ke x...
kalau ade pon aku tak nak bagitau kau orang...
hahahahaha...
nanti terkantoi plak..
ermmm...
bagi aku...
aku bukan ade hati kat orang lain...
cuma minat biasa2 je...
sekadar nak cuci2 mata..
hehehehe...
kalau macamtu pon dikatakan curang ke weh??
pandangan orang kan
berbeza2..
kadang2 aku xpaham gak..
pakwe aku xde plak lebih2..
kadang2 kawan2 aku terutamanya yang laki la..
jeles melampau2 mengalahkan pakwe aku sendiri...
tah pape..

pakwe aku tu memang la kuat cemburu gak..
tapi kawan aku yang ni cemburu melampau2..
ade ke patut dier cakap pakwe aku tu malang sebab dapat aku??
what the bangang with this guy??
dah aku tak nak rapat ngan kau...
so...kau xpayah lah nak jeles xtentu pasal...

yang aku bengang tu..
dier buat cerita kat kawan aku..

 

dier cakap aku ni jeles ngan kawan aku tu 
sebab dier rapat ngan kawan aku..
haiiisssyyyhhhh..
memang xsayang mulut tol jantan neyh...
memang hangin tol ngan jantan xtau malu nih..


xpe..xpe..dier burukkan aku yee...
tunggu je la..
ingat aku ni bodoh agaknye..
hahahahaha...
aku akan wat dier lagi merana..
kejam x?? ;p


sape suruh cari pasal ngan aku??
da la kalau susah 
mintak tolong kat kitorang (aku ngan kawan aku tadi) jugak..
bila da tolong,
huh!!lupakan kita orang plak yee...
macam kaki lupakan kasutbetu lahhhh..
antu pnye jantan..
da la muka macam tapak kaki..
tapak kaki aku lagi lawa..






hahahaha...
mengong..
ape kaitannye??
PANG nak??
huhu..
oke..oke..sirius ni..
jantan tu memang cari nahas ngan aku...
tunggu je lah nasib kau oke...


sekarang ni kita orang xbertegur pon..
aku pon xtau la sampai bila..
aku rase macam ade something wrong 
yang tak kene dengan mamat ni la..
hahahaha...
ape2 je la...
malas la nak pk lagi pasal dier..
wat serabut otak je..
baik aku pk kan aku punye barang kesayangan..
ngeh..ngeh..ngeh..
ape barang kesayangan aku tuh??
op kos la my BABY!!!!!
moto aku..
yang cicak2 ske singgah..cait!!!
ok lah...penat dah aku bebel nih..
korang pon dah wat muka bosan je..

 

macam nak kene pelempang je ngan aku kan????
hahahahahahaha...


da la..
nanti aku ceritakan ape lagi perkembangan terbaru 
pasal mamat yang tak de bawak hasil tuh..
a.k.a biawak hidup..
ngahahahaha...
tu bak kata manager tempat keje aku la..
dia pon bekap kita orang..
huhuhu..
wehhh...
kate nak stop,tapi xstop2 pon..
cepat cket boleh??



hehehe...
kla..kla..
sampai sini dulu ye?
jangan rindu aku tau..
ngeee...
daa.. ;p






6 comments:

Farid Fernandez said...

belajar la menjadi penulis yang hebat

rossa alina said...

diam kau!!!dush999!!!!

mrs.ecam said...

klu sye ckp die de ati gak ngan awk cane??? heeeeeeeeee

~~natakafisha~~ said...

ko ni klakar la alin... aku eppy kawan ngan ko.. hehhe

~NuRa_Boutique~ said...

hahahaha..

ko nie mcm lepas geram je menulis nie...

tgk mcm aku nie, asyik sedih je 24 jam... huhuhu :'(

rossa alina said...

mrs.ecam-->dier ade ati kt saye??kalo dier bagi 10 juta pon saye xnak..hahahahaha...

za-->klakar??klakar xpe..jgn kelawar..kakakakaka...

nora-->ko jgn ikutkan perasaan sgt weh..hehe.. ;p