terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, March 13, 2010

terserlah kebEngangan aku~~~


hahaha...
bengang ke??
bengang gak la weh..
semalam aku keje morning kat kfc..
direct dari pagi sampai balik..
masuk kul 9am sampai kul 5pm..
langsung tak de rehat..
dasat x??

huu..jangan cakap aku xpenat..
penat memang penat..
da la kelmarin keje malam,balik kul 2am,
sebab g lepak2 jap ngan budak2 KFC..
aku siap da tersengguk2 kat kedai makan tu ha..
hahahahaha...
malu aku..

ermm..
pagi dah kene bangun awal..
hmm...camtu la rutin aku tiap2 hari..
cume nasib je kene keje morning semalam..
kalo x,keje malam je la..
muka closing..huhuhu...
mata da macam mata panda..
hahahaha...

aku bukan nak cerita ape..
cume nak ngadu kat kau orang je..
hehehehe..
kau oarang kan baik..
suka amek tau hal aku kan..
kalo x,mesti xbaca blog aku..ngehehe..
perasan..
macam nak lempang je aku kan??
hahahahaha...

xde la..semalam kebetulan aku kene jadi cashier..
sebelum ni aku keje kat belakang..
huu..
ade ke patut ade sorang customer pompuan tu 
cakap kat staff lain,
dier cakap aku ni lembab+blur2 
banding ngan trainee staff..
kepala hot die ar weh!!!
aku memang pantang betol 
kalo ade orang yang cakap camtu..
kalo nak tegur tu depan2 la..
ni tegur belakang2 pehal??
takut ke??
da la suke2 cakap camtu..
bodoh tol pompuan tu..

kalo nak tau,aku baru je masuk cashier oke..
da lame aku xmasuk cashier,memang la aku jadi blur2..
suke sangat cakap ikut sedap mulut..
menu pon aku da xhafal..
seb bek xde void..

tambah2 lak aku xmakan dari pagi..
memang la lembab je aku buat keje..
eee...
aku hangin tol la..
time tu jugak aku g cari pompuan tu..
tapi budak yang sampaikan tu cakap pompuan tu da balik..
pengecut tol pompuan tu..
hahahahahaha...

aku bukan ape weh..
cume xpuas hati je..
orang ske sangat pandang satu perkara tu kat situ je..
means,xpk ape punca,ape sebab..
kau orang paham x maksud aku??
kalo xpaham g minum milo..

maksudnye...
kite selalu pandang sesuatu tu dari sudut negatif je..
tapi bila da tau punca sebenar,
baru nak minta maaf la..
baru nak percaya la..
xpaham aku..
aku ni seboleh2nye nak jadi flexible..
semua orang aku boleh join..
lagi satu kan,
kau orang percaya x..
kadang2 kite kene jadi talam gak..
cube bayangkan muka kau orang macam talam..ngeee...
woi!!!
bukan talam kat umah kau orang tu ye..
aku lempang kang sape yang xpaham tu..
hahahaha...
TALAM DUA MUKA...
aku cakap ni sebab kadang2 aku jadi camtu gak..
sebab terdesak gak la..
hehehe...
dah la..stop cite pasal ni..
aku nak cerita mende lain plak..

kepada perempuan yang bertudung hijau tu..
(bak kate budak yang menyampaikan..)
TERIMA KASIH la atas teguran ye...
tapi bagi aku kau memang B.O.D.O.H..
sebab menuduh tanpa usul periksa..
HAHAHAHAHAHA...
jadi jahat jap..
oke,bye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...