terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, March 12, 2010

percayalahhh...kau orang xkan menyesal kalau kawan ngan aku...lalalala~~~


ececece...perasan lak aku nih..
hahahahaha...
lantak aku lah nak perasan ke x..
yang penting aku xkacau hidup kau orang..
huhu..

kenapa aku nak promote diri sendiri ha??
perlu ke??
desperate sangat ke aku nih??
hahahaha...
mengong..
xde maknenye lah...
salah ke aku nak cari kawan ramai2??
xsalah kan??

kadang2 niat baik kite ni 
di salah tafsir oleh orang lain..
cakap kite ni gedik la..
mengada2 la..
eee...
aku benci betul kalau orang cakap aku gedik..
tolong cket eyh..
aku bagi pelempang nak??
sila buat2 takut sekarang..
kahkahkah...
garang la tu kononnye..
haha..

aku xgedik oke..
aku jenis open minded..
hepi go lucky..
ske kaco orang..
oit..oit..dah2 la tu..
nak bagitau lebih2 kenape??
PANG kang!!
ngahahaha...

erm...aku rase...
aku ni kawan je dengan semua orang...
tapi asal aku rapat ngan orang je,
cakap aku ade skandal ngan orang tu..
huh..
kalo dah cakap skandal tu 
da kompom2 la kawan ngan laki kan??
hahaha...
bongek tol..
xkan la nak skandal ngan pompuan..
gilo pe??
huhu..

tapi betul la..
aku lagi suke kawan ngan orang laki..
lagi2 jenis yang suke wat lawak..
sebab aku suka gelak..
hahahaha..

oppp..oppp..
yang pompuan tu jangan terase oke..
bukan aku xsuke KAWAN ngan kaum 
yang sejenis ngan aku..
cume aku xsuke ngan orang 
yang berketurunan n berspesis G.E.D.I.K..
hohoho...
sape yang terase tu sori la..
ngahahaha..
nak belasah aku ke??
dushhh999!!!!
xsakit pon...
hahahahahaha...

aku tau..
dalam mase yang same 
mesti ade yang xsuka ngan aku ni ha..
korang nak kate aku ape pon,kate la..
ade aku kisah??
cak..cak..cak..
hahaha...
mulut kau orang kan,
suke hati kau orang lah nak ngate aku ke..
nak ngumpat aku ke..
aku xheran pon..
sebab aku lebih suka wat bodo je..
sampai orang pon bengang ngan aku 
sebab muka aku yang selamba ni..
hahahahahahaha...
aku memang suka wat muka selamba je..
sape suruh tibe2 nak bengang ngan aku??
hahahahaha...
aku suka tengok muka orang yang bengang ngan aku..
kahkahkahkahkah...
macam unta weh..
kahkahkahkahkah...




aku ni xhabis2 nak dok mengata orang je kan??
kau orang terasa ke??
hahahaha...
bek jgn terasa..
sebab muka kau orang da nak 
jadi macam unta gak..
kihkihkih...

da la..
aku sebenarnye 
xde mende pon nak bebel kat cnie..
tgh bosan la kate kan..
okey lahhh...
sok lusa jumpe lagi..
tolong rindu aku k..
hahahaha..
bye..

3 comments:

kocik said...

sume 2 betui..pmpn mmg xsuka kwn ngn pmpn gedik..tp bg laki2 mmg itu yg terbek..sb yg gedik 2lar mnja.. hehe
tp slalunya pmpn lbih senang nak share benda ngn laki..betui x..;)

Frodo Baggins said...

tak menyesal ...

ngahahhaha


>>____<<

~ ReD ~ said...

kite pun lebih suka berkawan dengan lelaki..;) sebab mereka sempoii...:D