terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, September 23, 2010

bising lah!!!!!

eee...aku tengah sedap2 tido..boleh pulak menatang ni mengeluarkan bunyi..dah spoil kan mood aku petang2 ni..adehhh..nak je aku campak kau kat luar..tapi kau sangat berguna buat aku n family aku..so...aku tak jadi nak campak kau..

sape pulak la yang sibuk2 tepon petang2 camni..bising gilerrrr...aku memang tak suke bunyik tepon umah aku...menyakitkan telinga..da la selalu buat aku terkejut..mane taknye..tepon memang dalam bilik aku..kalau aku letak luar,kompem adik aku gayut2..aahhh..memang kene letak dalam bilik..hahahahaha..(nampak sangat aku kedekut)..

ape aku kesah??aku yang bayar bill..huhuhu..kalau la tepon umah ni keluarkan bunyi yang sedap sikit,takde la aku boleh terkejut..ni tak..bunyik nyaring giler..ape nak buat..terima je la risiko..aku jugak yang pilih nak simpan dalam bilik..takpe la..sabar je la yeeeeee.. haaaihhh.. =_="

**notakecik : aku tak suka orang kacau aku time aku tengah tido..spoil mood aku..kompem aku mengamuk..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...