terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, September 23, 2010

memang gila la dia nih!!!


hmm baru nak hapdet belog..kalau tak,aku nak hapdet belog malam tadi..tapi aku makan ubat batuk,kepala jadi lalok jap..so,nak taknak terpaksa tido awal sebab mata memang rabak gila..huhuhu...

ada cerita menarik yang aku nak kongsi kat sini..kalau nak tau,teruskan lah membaca..kalau taknak tau cerita,just forget it k..aku tak paksa..lantak kau orang la..muehehehe..

semalam masa aku balik kerja,dalam keadaan jalan yang basah,sebab baru pas hujan..aihh..terskema plak ayat..hehehehehe..okey2..nak tau tak???semalam ade orang follow aku mase aku balik keje..bodo giler mamat tu..ade dua orang..naik FORD RANGER MAROON no plat BHS 5030!!!!!haaa...sape yang follow aku ni,baik mengaku..tapi serius aku cakap..dia orang memang bodoh!!

dia orang naik ford..aku naik motor je beb!!!kalau langgar aku,memang sah2 aku mati kot??(boleh mati ke??)aku baru je niat nak bawak motor 90km/j je..sebab aku malas nak bawak laju2..kate demam kan??mane ade mood nak bawak laju2..sampai tengah jalan,boleh plak ade orang hon2 aku..ek eleh mamat nih..pehal plak tibe2 je nak hon2??aku ada buat kesalahan pape ke??aku buat bodo je la..aku ingat dia takde nak buat pape..cettt!!dia terus follow aku..ooooo...nak main2 ngan aku yeee...tunggu sat na...

haaa..meh main kejar2 ngan aku..memang gila betul la dia orang ni...kat tengah2 HIGHWAY boleh main follow2 aku..ingat aku pompuan tak boleh main acah2 ke??time aku laju,dorang laju gak..aku slowkan  la moto..dorang pun ikut slow??heyyy...memang bangang betul la..kat depan ade trailer 3biji..2 kat line kiri,1 kat line tengah..nak sangat men follow2 ngan aku kan??pe lagi,aku pecut,cilok2 kat trailer..time tu memang tak ingat ape dah..cuma nak selamatkan diri je..tak tau dorang perasan trailer kat depan or tak..sebab aku perasan trailer lagi 1 nak ke tengah..haa..time tu aku memang pecut sampai habis pulas dah..daripada nak bawak 90km/j,terus jadi 120km/j..adehhh...seb bek takde speed trap..kalo tak,nayo den..

fuuuhhh...memang lega giler time tu..dorang dah hilang dari pandangan mata aku..huhuhu...aku pun bawak la 90km/j balik..sebab kat situ ada simpang..aku budget dia orang masuk simpang lain la kan..tengah syok2 bawak moto,aku tengok kat side mirror,pergghhh..memang tak serik2 lagi dia orang ni kan??masih lagi follow aku beb??pehal dia orang ni??pe yang dia orang nak??aku tak kenal langsung dia orang ni..memang  aku berangin giler..nak je aku berhenti..tapi aku pikir,aku ni perempuan..sorang2 plak..dia orang tu 2orang..lelaki plak..tak pasal2 jadi kes macam2 plak..taknak akuuuu...nayo jo ah..

aku pun buat2 tak nampak dia orang..aku bawak slow je..sampai la dekat ngan lori sampah..(cett!!terpaksa dekat2 jugak ngan lori sampah..)slow..slow..sampai je dekat lori sampah,dan FORD tu dah kat belakang lori sampah,time tu jugak aku pecut!!!kelam kabut dia orang nak tukar line..

aku tak paham..ape motif dia orang ni..aku terus bawak laju,dia orang sanggup kejar aku sampai dia orang betul2 kat sebelah aku..urgghhh!!!sangat tensen!!tapi aku takde la emosi mase tu..aku cari macam2 cara nak lepaskan diri..aku terus je pecut..pecut dan pecut..dah macam lumba haram dah..cuma takde gaya superman je..then,aku teringat!!!haaaa....aku baru ingat.....kat tempat aku kan memang jammed...sape la yang tak tau kawasan MERU,KLANG tu kan..sape lalu situ memerlukan kesabaran yang tinggi..aku pecut,sampai la nak masuk meru..kahkahkahkahkah..bodoh tol dia orang..kalau nak kejar,kejar la..aku tak heran..

aku dah cilok2 kat meru tu..so,aku dah lost dari pandangan dia orang..padan muka!!huhhh!!macam cerita dalam movie la pulak..sampai rumah,aku terus mengadu kat abah aku..anak abah la katakan..aku suka bercerita ngan abah..haaa..abah terus amek no plat kete tu..nak buat ape ntah..lantak la sana..cuma aku bersyukur sangat2 sebab aku dah selamat sampai rumah..aku tak suka orang psycho kat tengah2 jalan..memang bangang itu orang looo..cett!!kalau aku jumpe orang tu lagi,aku nak bawak dia g balai polis plak la..hahahahahaha..

**notakecik : jangan la jadi orang gila kat tengah2 jalan ye??haaihh.. =_="

2 comments:

MOFASAD said...

umah ang kat meru??

baru gua tahuuuu~~~~~

alin said...

tipu la ko baru tau..hahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...