terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, September 21, 2010

uhuk..uhuk..bising betol!!

ya ALLAH...kenapa aku begitu malas mau kerja..adehhh...pagi tadi,terjaga dari tido sebab bunyi alarm  kat enset..pastu boleh plak aku tido balik..memang terserlah kemalasan aku..tapi..apakandaya..kene keje gak la..bangun je la..tapi aku rasa seeeeejjjjuuuuuuuuuuuuuukkkkkk gleeerrrrrrrrrrrr...eee...rasa macam taknak mandi je..huhuhu..tapi aku mandi tau..takkan la tak mandi kan..nanti kang bau air liur basi plak..heee...

batuk2 aku ni makin teruk la pulak..haisyhh..ble la nak sembuh ni..sakit la perut ngan dada aku ni ha..setiap 2 minit batuk..aku rasa orang dalam opis ni pun tensen kot..aku tak tau la..kalau aku kene batuk,memang susah gila nak baik..even da minum ubat batuk berbotol2..huhu..tu yang aku malas gila nak beli ubat batuk..sebab same je kot..takde kurang pun..malam tadi mak aku dah suruh aku minum madu..dia kata boleh baik..takpe la..tak salah mencuba..kan..madu pun madu la..jangan "madu" lain udah la..tak rela ai..

aku rasa macam nak cabut  je tekak aku pastu aku nak basuh tekak aku..berus and buang kahak2 yang melekat kat tekak..waahhh!!!tinggi tul imaginasi aku ni..hehehehe..tapi mustahil la kan..tu la..suka sangat minum air sejuk..kan da jadi makin teruk..hmm..ni pun aku dah kurangkan minum sejuk..aku minum air masak je tau..wuu..wuu..mintak2 la sembuh cepat..aku dah rimas gila da ni..

aku yakin..sape yang dengar aku batuk mesti merungut.."hisyh..bising betol!!"ade ke yang merungut??mandai je aku ni..hahaha..takpe la..dengar suara aku yang merdu ni kejap..kejap je ni...tak lama lagi baik la..hehehehe..doakan la batuk aku ni hilang n suara aku ni kembali seperti asal..boleh la nyanyi kat karaoke nanti..da lame giler tak karaoke..haaihh..pe tetibe masuk bab karaoke ni??dah2..kang aku melalut lebih2 plak..doakan aku tau!!daaa..

**sedang rindu sama nani,adik aku..huhuhu..bosan dia takde..cepat sikit la balik wei...

2 comments:

encik big said...

ya lor.. kemalasan yang amat bile dah bercuti panjang!! waaaa waaa waaa.. malas! huhu..

EncikBig : sudah terima kad raya kamu!! tengkiu beri beri much! huhu..

✿....rossa alina....✿ said...

haa..taw xpe..mmg malas giler...hehehehe..**baru dapat ke kad raya??huhuhu...