terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, September 26, 2010

eee...ibu dengan ayah kawen...

arini aku ngan noly plan nak pegi rumah orang kawen..dan orang yang kawen tu adalah kawan kitaorang..huhuhu...dah jadi bini orang kawan aku nih..noly pulak tunggu turn je..tahun depan insyaALLAH katanyeeee..aku??tettttttt...rahsia..hahahaha..

okey,sebelum pergi umah kawan aku,aku nak cite pasal anak buah aku yang sorang nih...haaihh..macam2 pe'el betul la budak kecik ni..malam tadi kakak aku 1 family baru sampai sini..aku kat dalam bilik,malas nak kuar sebab tengah tacing2 ngan abang cayang..hehh!!perlu ke nak bagitahu??hahaha..ignore it!!sebab dah okey pun..

err..sambung cerita..tadi kat meja makan,masa tengah sarapan,borak2 la dengan kakak dan mak aku..anak2 buah aku pulak bising2 nak itu ini..haaihh..fenat mau layan budak kicik..then kakak aku pun bukak cerita..dia cakap anak dia yang si aina ni dah pandai cakap pasal kawen..hohh??nak tersedak gak aku tadi..cepat2 minum air..aina berkata kepada ibu dia.."aina nampak ibu dengan ayah kawen.." tergelak besar aku ngan mak kat dapur tu..kakak aku cakap,dia tak tahu la mane dia belajar pasal kawen tu..jangan dia pikir yang bukan2 sudah..haaaa??bukan2??teeettttttt...hisyhh!!baru 4 tahun takkan lah dah tau mende2 tu semua..bahayanyeee...

* * *
tak lame pastu aku baru teringat..kenapa aina pandai cakap pasal kawen..minggu lepas,aina main cium2 pipi adik lelaki aku,pastu tetiba dia cakap.."aina nak kawen ngan acik adham.."dengan suara manja2 pulak..eee...kecik2 dah pandai buat suara gedik plak..hisyhh!!adik aku plak cakap,"eee...mane boleh kawen..hahahaha.."aku pun menyampuk gak.."aina tak boleh kawen ngan acik adham la.." pastu dia cakap "nak kawen ngan acik adham jugak.." siap main kejar2 dengan adik aku ni..haisyhh..menakutkan sungguh!!

aku penat melayan si aina ni..tengah syok2 melayan karenah dia,aku sengaja tanya dia.."aina sayang acik tak??" dia cakap "sayang!!" "betul sayang acik??cepat sayang acik.."dengan cepat dia cium pipi aku kiri kanan,pastu dia cium mulut aku.haiyooooo.....ini budak aaa...manyak nakal wooo...da lah mulut ada coklat,pegi bantai cium mulut aku watpe..eeuuhhh...nasib baik la budak kecik..pastu,boleh pulak dia cakap kat aku.."eeee....aina kawin dengan acik alin..." aku terkedu..

* * *
terus tergelak besar mak ngan kakak aku kat dapur bila aku cerita pasal aina kat diaorang tadi..adehhh..pagi2 dah meriuhkan keadaan..then kakak aku pun bukak cerita.."mesti dia nampak aku cium tangan laki aku,pastu laki aku cium pipi aku,tu yang dia cakap nampak aku kawin ngan laki aku"hahahaha..aina..ania..buat lawak je la kau ni..mencuakkan kitaorang je..biasa lah..otak baru nak berkembang..nakal sungguh ini budak..harap bila besar takde menyusahkan mak bapak..

 aina si budak nakal..

**nota kecik : aina dah pandai sebut te**k..kalau kat shopping complex,lalu sebelah tempat jual bra,dia akan jerit.."eee..te**k!!" kitaorang jugak yang blushing..haaihhh.. =_="

2 comments:

apple hijau said...

hahahahhaha...ini budak memang banyak mulut woooo...pandai cakap punya budak..memang fenin mau layan sama dia..haha

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha..mmg tw..kalo majok lagi la..nnti dia ckp sorg2,mengadu sorg2..hahahaha..lawak tol..