terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, September 9, 2010

just want to wish.. ^-^

hai..
di kesempatan ni 
aku nak ucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin..
andaikata ada kekhilafan
yang aku lakukan
sepanjang berblogging ni..

mungkin aku tak sedar dengan kesilapan
yang aku dah buat..
mane lah tau..
aku nak cite pasal orang lain..
tapi kau orang terasa pulak kan..
ape2 pun..
minta maaf ye..
aku dah maafkan kau orang semua..

okey..
semoga raya tahun ni
lebih bermakna dari tahun2
yang sebelumnya..

aku ada buat kad raya
SPECIAL untuk kau orang..
hehehehehe..
tak cantik..
tapi,okey la..
nah...


Selamat Hari Raya Aidilfitri..
yeayyy!!!
sok raya..
take care k..
daaa.. ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...