terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, September 21, 2012

cara-cara nak hilangkan mengantuk semasa memandu

Assalamualaikum semua.. salam Jumaat.. semoga anda semua dalam keredhaan-Nya.. amin..




nak tau tak camne nak hilangkan mengantuk semasa memandu..?? saya buat memang berkesan tau!! hikhik.. kalau korang nak try buat jugak boleh jeeeeeee.. emm emm.. 

























.





















ni ha. 



betullah..korang kena mengunyah barulah tak mengantuk.. tak kisahlah nak makan jajan ape pun. eh janganlah mengunyah ayam goreng pulak. camne nak concentrate masa drive nanti.. pastu, bukan makan gula² tau. kalau makan gula² lagi mengantuk kot. tapi kalau nak gula² jugak, kena makan yang mint punya. 




nape saya kata makan gula² lagi mengantuk?? sebab kita isap gula² tu macam baby isap botol susu. kihkihkih.. tengok baby isap botol, mata baby terus layu kan?? haa.. samelah tu.



err.. tapi kalau berat badan bertambah sebab mengunyah dalam kereta jangan salahkan saya pulak tau!! yelah, sape suruh ikut idea ni. muaahahahakakakaka..




tata.




#notakecik : Jumaat sudah..yeeha..yeehaa.. :)

2 comments:

Mira Adzlia said...

mmg suke sgt mkn dlm kete..huhu

alien said...

bagi aku mengantuk tu sbb kurang oksigen dalam darah .. jadi aku minum air mineral tambah oksigen.. haha

H2O kan..